Dorian Gray Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 IE-bruker og stolt av det. Jeg er faktisk flink nok til å holde popups/spyware av maskinen, uten å bytte browser. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 Mistet nettopp mye respekt for deg der. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 jeg må ofte bruke IE, siden Opera'n min ikke tar flash-greier.. Brukerfeil. Det funker utmerket her. ok..Jeg vet ikke hvordan i helvete jeg skal få fiksa det..har prøvd alt Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) jeg må ofte bruke IE, siden Opera'n min ikke tar flash-greier.. Brukerfeil. Det funker utmerket her. Hvordan? Endret 20. oktober 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 så bruk firefox da Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 jeg må ofte bruke IE, siden Opera'n min ikke tar flash-greier.. Brukerfeil. Det funker utmerket her. Hvordan? Hvordan det funker utmerket her? Først lastet jeg ned Opera, så installerte jeg nødvendige plugins. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 jeg må ofte bruke IE, siden Opera'n min ikke tar flash-greier.. Brukerfeil. Det funker utmerket her. Hvordan? Hvordan det funker utmerket her? Først lastet jeg ned Opera, så installerte jeg nødvendige plugins. Okeey, hvor kan jeg få en oversikt over alle plugins? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 Mistet nettopp mye respekt for deg der. Folk som bruker Opera er folk som ikke er flink nok til å få IE til å funke. Jeg gir ikke opp hvis noe ikke funker perfekt første gang, jeg ordner det til det er perfekt for meg. Og det, min venn, er definisjonen på 1337. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 Folk som bruker Opera/Firefox er de som vil ha en bedre internettopplevelse. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 Det som er irriterende, er folk som tror de er kule fordi de ikke bruker IE, og som tror de er mer opplyst enn IE-brukere. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 Noen som har det kjekkt i kveld då? eg kjede meg noko so j**** Lenke til kommentar
rlz Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 Det som er irriterende, er folk som tror de er kule fordi de ikke bruker IE, og som tror de er mer opplyst enn IE-brukere. Sant. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 Folk som bruker Opera/Firefox er de som vil ha en bedre internettopplevelse. Enig med Rlz der. Visste dere at Opera er den tredje mest brukte nettleseren i hele verden? Allikevel utgjør det bare 1% av hele nettlesermarkedet. Det sier litt om hvor mye virus,spy-ware og alt annet dritt og møkk som er ment for IE og hvor lite som er ment til Opera. Firefox utgjør forresten 2%, og er seff på andreplass. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg bruker Opera er mykje bedre enn ie... hater ie Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 Det som er irriterende, er folk som tror de er kule fordi de ikke bruker IE, og som tror de er mer opplyst enn IE-brukere. Jeg tror ikke at jeg er kul fordi jeg bruker Firefox. Jeg er megaf*enf*en lei av "free searchbar" og "trojaner detected" 24/7. Nå får jeg ca ingenting. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 Folk som bruker Opera/Firefox er de som vil ha en bedre internettopplevelse. Tja... Spørs hvordan man definerer det. Men Opera/Firefox er mer oversiktelig browser ihverfall. Med at man kan ha alle sidene i et vindu. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 Det som er irriterende, er folk som tror de er kule fordi de ikke bruker IE, og som tror de er mer opplyst enn IE-brukere. Jeg tror ikke at jeg er kul fordi jeg bruker Firefox. Jeg er megaf*enf*en lei av "free searchbar" og "trojaner detected" 24/7. Nå får jeg ca ingenting. Det slipper heldigvis jeg også med IE-varianten Avant Browser, som jeg bruker. Skal innrømme at ren IE rett fra xp-installasjonen ikke er noe særlig. Men en toolbar eller lignende fikser den fort. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 For å få noe like bra som andre nettlesere tilbyr, f.eks. Opera og FireFox, må du installere flere hundre patches til IE. Avant Browser er dessuten ikke i nærheten av å være like spamfritt/popupfritt/spywarefritt/whatever som andre nettlesere som ikke bygger på IE. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Men så har den gleden av å fungere på alle sider. Endret 20. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 20. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 20. oktober 2004 IE herjer gata. Ikkeno å diskutere engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg