Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Visste dere at om man plasserer en enliters melkekartong i rommet, og så plasserer en annen melkekartong 1 meter unna, så vil de tiltrekke seg hverandre og støte sammen etter bare ett døgn?

 

Gravitasjon, din venn.

...tuller du? I såfall så sier du det nå! Ellers må jeg prøve...

Prøver du å få stakkars nysgjerrige folk over hele Norge til å få et hus som stinker av råtten melk?

Eh, rommet som i verdensrommet. ;)

 

(Jeg synes det uansett var imponerende, jeg trodde ikke at gravitasjonskraften var så stor)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke gjøre lekser hvis du går allmen. Jeg mener, det er jo helt klart en fordel. Men ingen som sjekker at du gjør leksene. Handler litt mer om at du tar ansvar for å lære selv. Hvis du føler at du lærer av å gjøre lekser så gjør du det hvis ikke, les en bok om emnet eller hva du foretrekker.

Lenke til kommentar
BedØk i VK2 er vel et studieretningsfag. Du må ha all annen obligatorisk undervisning.

 

5 timer norsk

3 timer nyere historie (hvis det ikke var 5)

3 timer religion

2 timer gym

Tusen takk! har lurt på det helt siden fritimen min istad..

 

13 timer med sånnt da, og hvis jeg tar 5 timer matte, 5 timer fysikk og 5 timer besøk da så har jeg 28 timer og da får jeg 91 timer tilsammen over de tre åra. :)

Lenke til kommentar
Orker ikke å gå IKT, kan visst alt... Kommer til å kjede meg, sier pappa (lærer i ikt og teknisk allmenfag blandt annet..)

Kan du access? Kan du gjøre om en mac-adresse til binærkoder? Kan du navnet på alle bussene som går inni pcen og alle funksjonene på de? Kan du Windows 2000 Advanced Server?

 

NEI. Tviler. :)

 

*EDIT: Selv om du spiller CS betyr det ikke at du kan alt.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Kan du access?

Database programmet? Nesten, holder på å lære meg det...

 

Kan du gjøre om en mac-adresse til binærkoder?

Hva skal man med det, da:P

 

Kan du navnet på alle bussene som går inni pcen og alle funksjonene på de?

Hjulene på bussen de går rundt og rundt...

 

Kan du Windows 2000 Advanced Server?

JA!

 

EDIT: Fikk min første pc da jeg var 4 år... rundt 5 års alderen pappa lærte med dos... Kunne starte Jaz rabbit alene :p Bygde min første pc sammen med pappa da jeg gikk i barneskolen(6. eller 7.)... Lærte meg, oh lærer enda, VB da jeg gikk i 7'ende... Lagde min første kryssede nettvekskabel i 7. klasse, da jeg og en venn skulle prøve å koble pc'ene våre sammen for å ha et "lan"...

 

Jeg lagde også min første kodelås(digitalteknik) da jeg gikk i 6. klasse... Selv om det ikke har noe med IKT å gjøre, tror jeg...

 

 

Las også igjennom ekasmen for IKT ifjor... Hadde greid alle spørsmålene...

 

Jeg og en venn av meg kjører nettvekr oppe hos ham... Fikk masse pc'er av skolen... Har en Clarkconnect som gate way, og en win ser 2000 som dns og domene...

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Buss måles i Hz... Man har bussen på HK'et som forteller hvor fort det jobber, man har bussen i skjermkortet, som forteller hvor fort skjermkortet virker, man har bussen i minne brikkene som forteller hvor fort minnebrikkene jobber... Er det riktig? Jeg vet hva busshastighet i forhold til hk er, så trekker sluttningen ut fra det ;)

Fint politikersvar. :)

 

Du skal få en 2'er.

 

*EDIT: En 3'er da, siden du spiller CS. :wee:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...