x871kx6167ss7 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har man ikke tonnevis av lekser og sånnt, da? Jeg orker ikke enda flere år med ungdomskole! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Visste dere at om man plasserer en enliters melkekartong i rommet, og så plasserer en annen melkekartong 1 meter unna, så vil de tiltrekke seg hverandre og støte sammen etter bare ett døgn? Gravitasjon, din venn. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Du trenger ikke gjøre leksene. Jeg gjorde iallfall et ganske så minimum med arbeid på VGS og gikk ut med gode karakterer. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er det noen som går på teknisk byggfag eller teknisk allmenfag, her? Hva burde jeg velge? Dersom jeg vil bli arkitekt... Jeg har gått teknisk byggfag.... Du blir teknisk tegner, ikke arkitekt. En som tegner rørsystemer osv...drittkjedlig, syntes vertfall jeg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Visste dere at om man plasserer en enliters melkekartong i rommet, og så plasserer en annen melkekartong 1 meter unna, så vil de tiltrekke seg hverandre og støte sammen etter bare ett døgn? Gravitasjon, din venn. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er det noen som går på teknisk byggfag eller teknisk allmenfag, her? Hva burde jeg velge? Dersom jeg vil bli arkitekt... Jeg har gått teknisk byggfag.... Du blir teknisk tegner, ikke arkitekt. En som tegner rørsystemer osv...drittkjedlig, syntes vertfall jeg Har du testa alle grunnkursa du eller? :!: Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Visste dere at om man plasserer en enliters melkekartong i rommet, og så plasserer en annen melkekartong 1 meter unna, så vil de tiltrekke seg hverandre og støte sammen etter bare ett døgn? Gravitasjon, din venn. har masse sjokomjølk i kjellern Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg har hørt av min (kanskje ikke så smarte rådgiver) at man kan bli arkitekt ved å gå på teknisk byggfag GK1 => Teknisk Tegning VK1 => Påbyggning til studiekompetanse => Arkitekt dingsebombs... Kan jo også velge teknisk allmenfag, da slipper jeg påbygningsåret... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Har du testa alle grunnkursa du eller? :!: Nesten Bare 2 EDIT: Backslah; kanskje den ikke så smarte rådgiveren din har rett Endret 19. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Man kan velge almennfag, og så velge matte og fysikk som valgfag der. Da kommer man inn på omtrent alt. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg ligger på topplista når det gjelder poster idag rlz, 150 poster idag... Er ikke det mange? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 amgash nå har jeg vært på treningstudio og trent og fått sånn avtale greier. Fy faen det var tungt osv. Men digg da. Nå skal jeg bli svær og sterk! På tg får du deng! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 OMfomogmogmf!!!!!!!11111oneone! dmsn is teh rule! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har du testa alle grunnkursa du eller? :!: Nesten Bare 2 EDIT: Backslah; kanskje den ikke så smarte rådgiveren din har rett Elektro holder for meg. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg får komme på TG dersom jeg gjør en "ekstra innsats" med leksene... Mamma tok ibruk tungt skytts ... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hehe...lekser ja. Det har ikke jeg tid til. Nå sitter jeg her og sliter med en nettside som skolen skal få + Jeg skal holde kurs for noen "nybegynnere" innen data (16timer) MyyyYYYyee og gjøre Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 OMfomogmogmf!!!!!!!11111oneone! dmsn is teh rule! Du syns det ja? Bra! Visste dere at om man plasserer en enliters melkekartong i rommet, og så plasserer en annen melkekartong 1 meter unna, så vil de tiltrekke seg hverandre og støte sammen etter bare ett døgn? Gravitasjon, din venn. ...tuller du? I såfall så sier du det nå! Ellers må jeg prøve... Prøver du å få stakkars nysgjerrige folk over hele Norge til å få et hus som stinker av råtten melk? Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Lol @ blackslash. Fordelen med å være lat og få dårlige karakterer er at ingen forventer noe av deg slik at pressmidler som det du beskriver ikke fungerer. Også blir folk kjempeglad når du får en 5er. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Lillebroren min bruker vilt mye internett... Spiller sånn dere styggt internettspill www.runescape.com Det eier da! Ikke snakk stygt om det. Men velger man allmennfag er fysikk et must. Utrolig artig fag, lærer så mye nyttig. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har man ikke tonnevis av lekser og sånnt, da? Jeg orker ikke enda flere år med ungdomskole! Altså. Du har tenkt å begynne på arkitekt. 5 år med masse jobbing og lange dager. Da burde du tåle 3 år med allmenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg