fy_pokkers Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Hey.. Nå tror jeg at jeg får første post på side 244.. Stilig.. Edit: Yes i did! I am the master of spam. *Kaizers Orchestra - Djevelens Orkester* DET er musikk det! Endret 26. november 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) http://home.no/sosohal/cs/uraNz-FLAM.log Hehe. Han er litt morsom, men jeg håper ikke barna mine blir sånn. Endret 26. november 2003 av sosohal Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 .log? WTF? Thea har ENDA ikke sendt bildet, TREGOST! >:| Jaujau, nå skal jeg slappe av, for så å lese naturfag, livet er herlig ja (ikke f) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Nå ha Thea sendt bildet Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Jeeee... Am i liek lajm dude with trippelpost? EDIT: HalTan rejoins the avatar-av-seg-selv-club ) Endret 26. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Is THAT you? Damn, you are fine! Eneste jeg MÅTTE poste. Out of here Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Èn ting til: Kjenner du en som heter Carina på Katta? Feit, stort monster? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Nope, burde jeg det? Høhø... EDIT: Satan jeg er kjapp til å svare... Endret 26. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) HalTan er nervøs for ekle svar Søt du er haltan! Edit: det fikk jeg lyst til å redigere Endret 26. november 2003 av sparks Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Candifløøøøøøss? Hvor ble det av det uredigerte bildet? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Natta vnener og bekjente... dere får ha en glimrende kveld...eller natt.. jeg skal sove^^ Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) til damer: Jeg vil bli bedre kjent med ei i klassa nå. Om jeg en gang tar motet til meg, bør jeg da ha en lystig tone og si: kunne du tenke deg å kanskje sett en film sammen, tatt en kjøretur, eller gjort noe sammen bare for å bli litt bedre kjent, en dag? eller mer.."tung" som..noe slikt: Nå har jeg likt deg i 3 år og følelsen har bare blitt sterkere. Jeg tenker på deg hele tiden, og jeg er deprimert siden jeg ikke vet om du vil være min venn eller ikke. Jeg lurer da på om, siden du nå vet dette, om du bare vil øke din avstand fra meg, eller om du kunne tenke deg¨å se en film, ta en kjøretur eller lignende. bare være en god venn, noe jeg trenger nå. Hvilken versjon? edit: ikke le Endret 26. november 2003 av Åsmund Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 til damer: Jeg vil bli bedre kjent med ei i klassa nå. Om jeg en gang tar motet til meg, bør jeg da ha en lystig tone og si: kunne du tenke deg å kanskje sett en film sammen, tatt en kjøretur, eller gjort noe sammen bare for å bli litt bedre kjent, en dag? eller mer.."tung" som..noe slikt: Nå har jeg likt deg i 3 år og følelsen har bare blitt sterkere. Jeg tenker på deg hele tiden, og jeg er deprimert siden jeg ikke vet om du vil være min venn eller ikke. Jeg lurer da på om, siden du nå vet dette, om du bare vil øke din avstand fra meg, eller om du kunne tenke deg¨å se en film, ta en kjøretur eller lignende. bare være en god venn, noe jeg trenger nå. Hvilken versjon? edit: ikke le På det første blir hun kanskje med. På det andre forslaget kan det hende at hun blir litt redd....(med mindre hun liker deg også da) Men går du for den første kan det hende at hun begynner å like deg hvis dere går ut litt... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 På den annen side, har jo ikke jeg hatt dame på en stund nå... så det er jo ikke sikkert det stemmer... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 tenkte meg det ja..den andre blir litt for drøy. som om jeg er helt desperat. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Den andre versjonen er sånn du sier etter å ha vært ute endel ganger.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Den siste KAN funke, om du vil ha hennes sympati, men er det en god idee før du har prøvd nr. 1? Neeeeeh... Uansett, ærlighet varer lengst Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 jeg spurte om ho ville bli med å se på en lambourghini countach en gang da..ho sa ho var litt opptatt men ho lo så det virka ikke som ho hadde noe imot det...Forumet her blir bare mer og mer genialt Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Ny avatar! edit: ja, det er meg! Endret 26. november 2003 av Kenny000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg