Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til damer: Jeg vil bli bedre kjent med ei i klassa nå. Om jeg en gang tar motet til meg, bør jeg da ha en lystig tone og si:

kunne du tenke deg å kanskje sett en film sammen, tatt en kjøretur, eller gjort noe sammen bare for å bli litt bedre kjent, en dag?

eller mer.."tung" som..noe slikt:

Nå har jeg likt deg i 3 år og følelsen har bare blitt sterkere. Jeg tenker på deg hele tiden, og jeg er deprimert siden jeg ikke vet om du vil være min venn eller ikke. Jeg lurer da på om, siden du nå vet dette, om du bare vil øke din avstand fra meg, eller om du kunne tenke deg¨å se en film, ta en kjøretur eller lignende. bare være en god venn, noe jeg trenger nå.

Hvilken versjon?

edit: ikke le :p

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar
til damer: Jeg vil bli bedre kjent med ei i klassa nå. Om jeg en gang tar motet til meg, bør jeg da ha en lystig tone og si:

kunne du tenke deg å kanskje sett en film sammen, tatt en kjøretur, eller gjort noe sammen bare for å bli litt bedre kjent, en dag?

eller mer.."tung" som..noe slikt:

Nå har jeg likt deg i 3 år og følelsen har bare blitt sterkere. Jeg tenker på deg hele tiden, og jeg er deprimert siden jeg ikke vet om du vil være min venn eller ikke. Jeg lurer da på om, siden du nå vet dette, om du bare vil øke din avstand fra meg, eller om du kunne tenke deg¨å se en film, ta en kjøretur eller lignende. bare være en god venn, noe jeg trenger nå.

Hvilken versjon?

edit: ikke le :p

På det første blir hun kanskje med.

På det andre forslaget kan det hende at hun blir litt redd....(med mindre hun liker deg også da)

Men går du for den første kan det hende at hun begynner å like deg hvis dere går ut litt... :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...