Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noe karakter-krav for å komme inn på medier og kommunikasjon?

Det spørs på kor mange som søker. Den som har lavast snitt med oss har 3,4.

Okey, fint. Har vel et gjennomsnitt på 4.6 eller no. Hadde det ikke vært for lekser hadde jeg nok hatt et mye høyere gjennomsnitt.

Lenke til kommentar

hmmm gjorde nesten ikke lekser jeg. kom greit igjennom fordi. Er ikke noe leksemenneske..

Førte jo til at jeg måtte "glemme igjen" matteinnleveringa hver fredag og komme opp med noen geniale unnskyldinger innimellom. men slik må man tåle.. tror jeg kanskje leverte et par stiler i tide gjennom alle 3 åra. Fikk ikke nedsatt i orden engang:) så lærere er nok litt forskjellige ja

Lenke til kommentar
hmmm gjorde nesten ikke lekser jeg. kom greit igjennom fordi. Er ikke noe leksemenneske..

Førte jo til at jeg måtte "glemme igjen" matteinnleveringa hver fredag og komme opp med noen geniale unnskyldinger innimellom. men slik må man tåle.. tror jeg kanskje leverte et par stiler i tide gjennom alle 3 åra. Fikk ikke nedsatt i orden engang:) så lærere er nok litt forskjellige ja

Jeg har heller aldri fått nedsatt orden. Men jeg synes det går ganske greit likevel selv om jeg glemmer litt og litt der :)

Lenke til kommentar

Men mitt problem er at jeg lærer alt jeg vil bare ved å lese gjennom boken to ganger... Men når det kommer til lekser og sånnt, orker jeg bare ikke å skrive side opp og side ned... Er egentlig litt dumt ...

 

EDIT: Utenom tysk... Ich bin einen berliner... :blink: Jeg er tysk(halvt) Og kan ikke si noen ting(utenom det jeg lærer på skolen(les: ingen ting))

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...