rlz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sant. Stor fare for å bryte ned muskulaturen hvis man begynner før man er 16. Noen bør til og med være eldre, i tilfelle man ikke er voksen nok, altså fysisk. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nå snakker ikke jeg om å "pumpe" da. Snakker om helt vanlig trening, som fotball og basket. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Tror jordbær er den man blir minst lei av i lengden.. Sjokkis går an, men vanlije og banan blir du JÆVLIG fort lei av Lenke til kommentar
robB Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sant. Stor fare for å bryte ned muskulaturen hvis man begynner før man er 16. Noen bør til og med være eldre, i tilfelle man ikke er voksen nok, altså fysisk. Seriøst? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Nesj.. overdrivi! Spørs stort sett på kostholdet da.. Det må vurderes individuelt, er jo stor forskjell på hvor langt folk har kommet i en alder av 14-16.. Tror det går VELDIG fint å trene før man er 16 og utvokst, så lenge man ikke tar av HELT. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Sant. Stor fare for å bryte ned muskulaturen hvis man begynner før man er 16. Noen bør til og med være eldre, i tilfelle man ikke er voksen nok, altså fysisk. Seriøst? Grunn til at det er 16-årsgrense på treningsstudioer Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Vel, jeg skal begynne å trene i morra faktisk. På treningstudio. Dvs. får ei uke gratis for å sjekke ut osv. Håper det er bra sted. Har ikke trent noe før, ahpahdt, men jeg vet slike ting rett og slett fordi jeg er eksepsjonelt intelligent i forhold til gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg begynte å trene på SATS da jeg var 14... Kunne ikke trene fra jeg var 16-18 da, men, men. Problemene skyldes vel egentli ikke styrketreningen. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 FREKT! "DiskSpace10GB, tror du bør finne deg en annen hobby enn programmering, og internett generelt. Baserer dette utsagnet av inntrykket jeg får av deg i dine innlegg. Hva med friluftsliv, lære deg å spille gitar, få deg et clue, e.l.?" Jeg må innrømme at jeg er litt "dum" når det gjelder programmering... Men jeg kan lære! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Meld dere inn i dag! : : V Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Vel, hvis det er dårlig med friluftsliv anbefaler jeg det jeg og. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Grunn til at det er 16-årsgrense på treningsstudioer Ja, og den grunnen er for å holde et generelt "voksent" nivå på studioet, og ikke har 1000 fjortiser fra uskolen som hopper og spretter rundt og slenger rundt med vekter de egentlig ikke klarer å løfte. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Frekt i si slikt, ja. Mamma og tante skal kjøre et lite stykke fra bygda, til en plass det er så mye 'hjortebræling'. Hannhjortene frir visstnok til hunnhjortene, og det skal være gjenlyd av brølingen over hele dalen. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Vel, hvis det er dårlig med friluftsliv anbefaler jeg det jeg og. Hihi! Har ikke frilufts liv Eneste turene jeg får, er turen opp og ned trappa ( do osv. ) eksl. Opp og ned til skolen.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Frekt i si slikt, ja. Mamma og tante skal kjøre et lite stykke fra bygda, til en plass det er så mye 'hjortebræling'. Hannhjortene frir visstnok til hunnhjortene, og det skal være gjenlyd av brølingen over hele dalen. Åh, så "spennende". Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Faunastudium er jo interessant og kunnskapsberikende! Ønsk din tante og Mor lykke til, rlz. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Da har jeg huset for meg selv en times tid. Springe naken på kjøkkenet og runke? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Æsj!? Valgerd rocks! Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Da har jeg huset for meg selv en times tid. Springe naken på kjøkkenet og runke? Sounds like a plan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg