Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

YES! Jeg er her jeg, bjaa! :p

 

 

Til dere som vurderer Medier & Kommunikasjon:

 

Om dere liker å lage noe, om det er foto, webdesign, bilder, liker å redigere bilder, liker å lage lyd whatever, så bør dere gå media. Men dere bør ha en interesse for å lage\fikse på litt all-round, man gjør ikke BARE det man liker mest, men bytter litt på. Vi skal ikke ha så mye webdesign før på VK1, nå har vi litt av det meste. Men, jeg er kjempefornøyd, koser meg.

 

Media er den sløveste linja av de alle vil jeg tro, vi har stadig timer vi ikke gjør noe, når vi har medietimer og føler vi vil ha pause så tar vi pause, da blir det gjerne til at vi stikker opp og spiller "fuusball" eller får oss noe mat i kantina, merkelig at mange på media er gode på fuusball? :wee:

 

Langt innlegg!

Okey, jeg har ikke så veldig mye erfaring med design (jeg har jo lagd noen hjemmesider),men jeg har lenge tenkt på å sette meg inn i litt av hvert men det har bare aldri blitt noe av..

Men jeg synes sånt høres veldig gøy ut, og jeg regner med at vi lærer basic'ene.

du kan komme til media uten det døyt av kunnskap, de går gjennom alt fra bunnen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En skummel tanke slo meg, jeg begynner på vidregående snart :scared:

*tenke på hva jeg vil* :confused:

Psh, jeg har et halvt år igjen på vgs. og aner ikke hva jeg skal...

Må vel finne ut av det snart iogmed at jeg ikke kan komme inn i militæret.

 

Haddis, din slamp.

Jeg vil også spise pizza med min elskede. :cry:

Lenke til kommentar

Bare dumt at ingen av de som finnes rundt meg deler den tanken...

 

Apropos:

Emne:  RUSSE KICKOFF!

Slett

 

HEI!

 

Nå er det snart russe kick off, og jeg (Beate, 3C) selger billettene!

 

Billetten koster 150 ,- og dekker inngang samt gratis transport TIL Cintim i Sandvika. Jeg prøver å få satt opp busser hjem på natten også, men det er ennå litt usikkert.

 

Dette er en russekro ment for ASKER VK2 ELEVER! Og BARE de! Derfor blir det KJEMPE moro om så mange som mulig blir med!

 

Siste frist for kjøp av billetter er på skolen på tirsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Jeg er stort sett å finne i kantinen eller i 303 hver dag, så bare kom i små friminutt el.

 

Dets fler vi blir, dets morsommere blir det! Så kom til meg og kjøp billetter!

 

-Beate-

 

10 stk som har kjøpt "billett", det blir nok dritmoro...

(Jeg er selvfølgelig ikke en av de).

Lenke til kommentar

Jeg er en distre idiot!

Jeg glemte nøkkelen min hjemme til skapet så fikk jeg reservenøkkelen hos Nordengen. Og så legger jeg meg og sover og akkurat i det jeg sovner så oppdager jeg at...ja jeg har låst nøkkelen inn i skapet.

Så jeg måtte få klippet opp låsen! :mad:

 

 

Og nå...nettopp...så har jeg gjort det igjen, jeg ordnet ny hengelås med en nøkkel, og gjett hvilken satans idiot som nettopp har klart og låse inn nøkkelen sin...og som må klippe opp skapet sitt? jo jeg..:\

 

Og, jeg strøyk på teorien for minibuss for 4 gang. Jeg har gitt opp. Er helt apatisk til alt nå jeg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...