Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Har lest eksamen... Kunne svart på alle spørsmål med glans...

Det er to typer eksamen: vanlig teoretisk skriftlige spørsmål, og prosjektarbeid.

 

Jeg betviler ikke at du hadde bestått med glans, men eksamen er en uke av et års skolegang. Holder ikke med bare eksamen. (ikke det at jeg betviler at du ville bestått resten av skoleåret, hvem greier ikke å stå liksom? :p)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

YES! Jeg er her jeg, bjaa! :p

 

 

Til dere som vurderer Medier & Kommunikasjon:

 

Om dere liker å lage noe, om det er foto, webdesign, bilder, liker å redigere bilder, liker å lage lyd whatever, så bør dere gå media. Men dere bør ha en interesse for å lage\fikse på litt all-round, man gjør ikke BARE det man liker mest, men bytter litt på. Vi skal ikke ha så mye webdesign før på VK1, nå har vi litt av det meste. Men, jeg er kjempefornøyd, koser meg.

 

Media er den sløveste linja av de alle vil jeg tro, vi har stadig timer vi ikke gjør noe, når vi har medietimer og føler vi vil ha pause så tar vi pause, da blir det gjerne til at vi stikker opp og spiller "fuusball" eller får oss noe mat i kantina, merkelig at mange på media er gode på fuusball? :wee:

 

Langt innlegg!

Lenke til kommentar
YES! Jeg er her jeg, bjaa! :p

 

 

Til dere som vurderer Medier & Kommunikasjon:

 

Om dere liker å lage noe, om det er foto, webdesign, bilder, liker å redigere bilder, liker å lage lyd whatever, så bør dere gå media. Men dere bør ha en interesse for å lage\fikse på litt all-round, man gjør ikke BARE det man liker mest, men bytter litt på. Vi skal ikke ha så mye webdesign før på VK1, nå har vi litt av det meste. Men, jeg er kjempefornøyd, koser meg.

 

Media er den sløveste linja av de alle vil jeg tro, vi har stadig timer vi ikke gjør noe, når vi har medietimer og føler vi vil ha pause så tar vi pause, da blir det gjerne til at vi stikker opp og spiller "fuusball" eller får oss noe mat i kantina, merkelig at mange på media er gode på fuusball? :wee:

 

Langt innlegg!

Okey, jeg har ikke så veldig mye erfaring med design (jeg har jo lagd noen hjemmesider),men jeg har lenge tenkt på å sette meg inn i litt av hvert men det har bare aldri blitt noe av..

Men jeg synes sånt høres veldig gøy ut, og jeg regner med at vi lærer basic'ene.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...