Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sankker om å drøfte en tangensfunksjon. Nullpunkter vet jeg hva er, og de kan jeg finne. Men så komer det en oppgave i boka der de ber om at jeg skal finne asymptotene. Sikert et fancy ord for noe annet, men siden jeg ikek vet hva det er ¨får jeg ikke gjort det.

EDIT: 3mx rulez :p:

Endret av sjefen_
Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg litt?

f(x)=4-4tan((pi/2)x)

Finn asymptotene til f.

Hva er asymptotene?

WTf snakker du om?

Ta det med ro. Han bare finner på noe tull for å virke smart. :p

Jeg har funnet ut at jeg har lært to nye ting i matte i år: Seksten- og åttetallsystemet. Kunne jeg lest meg til på to minutter uansett. :roll:

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg litt?

f(x)=4-4tan((pi/2)x)

Finn asymptotene til f.

Hva er asymptotene?

WTf snakker du om?

Ta det med ro. Han bare finner på noe tull for å virke smart. :p

Jeg har funnet ut at jeg har lært to nye ting i matte i år: Seksten- og åttetallsystemet. Kunne jeg lest meg til på to minutter uansett. :roll:

Neh, oppgave 3.61 b i Sinus grunnbok. Bah, gidder ikke den oppgaven, håper læreren driter i sånn oppgave.

Lenke til kommentar
Nå var du ikke noe tøff Tor.

Synes det, jeg. Virker som om han faktisk bryr seg om at vi har skrevet masse, og han er litt lei seg, siden han må lese så mye, men han hopper i det uansett, elnsn.

Jeg er faktisk litt enig med Tor!

Dere skriver som om dere skulle fått betalt for å skrive her! Ting går så sinnsykt fort, og dere skriver så utrulig lite i forhold til antall poster her inne... Også er det no som irriterer meg atm også... :evil:

SO3 har klart 5000 poster på utrulig kort tid...det er IKKE positivt i det hele tatt!

Lenke til kommentar
JEG HAR LOTR:TTT EXT

Men ingen har bil og jeg orker ikke å se den hjemme på pc'en!

baaaah, jeg også vil ha :-p hvor er den kjøpt.. og er det den Norske versjonen?

hmm, kino i kveld.. matrix 3 faktisk.. ennå ikke sett den, og jeg er trøtt og det er kino med skinnseter og slik du kan lage ligge stoler.. håper jeg ikke sovner og snorker :-p

fisk til middag.. status fortsatt sulten

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...