Åsmund Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 mattehjelp på forumet ja fant en gang et matteforum Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Sankker om å drøfte en tangensfunksjon. Nullpunkter vet jeg hva er, og de kan jeg finne. Men så komer det en oppgave i boka der de ber om at jeg skal finne asymptotene. Sikert et fancy ord for noe annet, men siden jeg ikek vet hva det er ¨får jeg ikke gjort det. EDIT: 3mx rulez : Endret 26. november 2003 av sjefen_ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Noen som kan hjelpe meg litt? f(x)=4-4tan((pi/2)x) Finn asymptotene til f. Hva er asymptotene? WTf snakker du om? Ta det med ro. Han bare finner på noe tull for å virke smart. Jeg har funnet ut at jeg har lært to nye ting i matte i år: Seksten- og åttetallsystemet. Kunne jeg lest meg til på to minutter uansett. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hva ******? Hvorfor svarer ingen? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Jeg blir redd. Klokka er ti over fem, og ingen andre enn meg har sagt noe her siden halv fire? Hva har skjedd? Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 jeg har også lært meg mange nye ting i matten, som hvorfor jeg ikke trenger å lære matte - fordi jeg rett og slett ALDRI kommer til å få bruk for noe av det jeg lærer i hele år og neste år, og året etter der Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kan noen forklare meg hva som skjer her? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Argh.. Du ødela overraskelsen rip Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 sårri vifteovn :\ jaja, er det noen som vet hvor mye en mazda 121 cosmo er verd? http://home.online.no/~hustvesa/medlinfo.html <- lik den røde i fronten der, vi skal nemlig selge vår :\ (kanskje jeg må kjøpe den selv!) Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 *lete etter ekkelt bilde av cfd* Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Noen som kan hjelpe meg litt? f(x)=4-4tan((pi/2)x) Finn asymptotene til f. Hva er asymptotene? WTf snakker du om? Ta det med ro. Han bare finner på noe tull for å virke smart. Jeg har funnet ut at jeg har lært to nye ting i matte i år: Seksten- og åttetallsystemet. Kunne jeg lest meg til på to minutter uansett. Neh, oppgave 3.61 b i Sinus grunnbok. Bah, gidder ikke den oppgaven, håper læreren driter i sånn oppgave. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Nå var du ikke noe tøff Tor. Synes det, jeg. Virker som om han faktisk bryr seg om at vi har skrevet masse, og han er litt lei seg, siden han må lese så mye, men han hopper i det uansett, elnsn. Jeg er faktisk litt enig med Tor! Dere skriver som om dere skulle fått betalt for å skrive her! Ting går så sinnsykt fort, og dere skriver så utrulig lite i forhold til antall poster her inne... Også er det no som irriterer meg atm også... SO3 har klart 5000 poster på utrulig kort tid...det er IKKE positivt i det hele tatt! Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 SO3 har klart 5000 poster på utrulig kort tid...det er IKKE positivt i det hele tatt! Å så sinna!, så sinnna! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 bjaa: Hvorfor er ikke det positivt? Øhm..? høhø Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) JEG HAR LOTR:TTT EXT Men ingen har bil og jeg orker ikke å se den hjemme på pc'en! Endret 26. november 2003 av Ecthelion Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Orker ikke? Din egen skyld! You hear me!? YER OWN FAULT, FEKKAR! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 JEG HAR LOTR:TTT EXT Men ingen har bil og jeg orker ikke å se den hjemme på pc'en! baaaah, jeg også vil ha :-p hvor er den kjøpt.. og er det den Norske versjonen? hmm, kino i kveld.. matrix 3 faktisk.. ennå ikke sett den, og jeg er trøtt og det er kino med skinnseter og slik du kan lage ligge stoler.. håper jeg ikke sovner og snorker :-p fisk til middag.. status fortsatt sulten Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 JEG HAR LOTR:TTT EXT Jeg også. Hatt den i et par uker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kjøpr via akersmic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg