Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

blir gal av folk som alltid tror at det "Megaherztere" som bestemmer ytelsen på maskina :scared:

 

"hvor mange megaherztere er det på denna a?", "wow 2,8 bedre enn min dumme a64 3700+ med kun 2,4 megaherzere" annen kis sier" men intel celleronn jobber litt seigere da" kis nr.1 igjen: "da er de vel ca like bra da"

 

opsett:

 

p4 2,4GHz

via x400

twinmos pc2100 256mb

fx 5200 256mb

 

"pcen er noe treig, forslag til ny cpu?". har tenkt på p4 3,4 GHz er den noe bra?"

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar
blir gal av folk som alltid tror at det "Megaherztere" som bestemmer ytelsen på maskina :scared:

 

"hvor mange megaherztere er det på denna a?", "wow 2,8 bedre enn min dumme a64 3700+ med kun 2,4 megaherzere" annen kis sier" men intel celleronn jobber litt seigere da" kis nr.1 igjen: "da er de vel ca like bra da"

 

opsett:

 

p4 2,4GHz

via x400

twinmos pc2100 256mb

fx 5200 256mb

 

"pcen er noe treig, forslag til ny cpu?". har tenkt på p4 3,4 GHz er den noe bra?"

spurte foresten kamerat:

 

jeg: "hvordan er den den nye pcen din a?"

han: "3,2GHz" * :dribble: *

 

annen kamerat:

"hovedkort er jo bare den som holder delene på plass"

 

uff mange duster på skolen:

"åssen grafikkort har du?"

"jævlig bra, 256mb"

Endret av TrulZern
Lenke til kommentar

I morgen skal jeg ha mørkekjøring. Da skal kjørelæreren min peke på alle de dårlige vanene jeg har fått siden jeg fikk lappen.

 

Men før det, skal jeg ha en matteprøve i første og andre time på skolen, der jeg er rimelig sikker på at det ikke vil gå så bra.

 

Kommer til å bli en kjempedag, dere... :hrm:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

De gutta har peiling :!:

 

Jeg trur dette blir en sein natt, er alene hjemme igjen. Mamma kom innom i 1 time, så dro hu til Arendal igjen :roll:

 

Er forbanna på mora til dama mi nå jeg, for en uke's tid så hadde hun lest i dagboka hennes da. Så stod det masse "private" greier der, og nå er det nesten som om mora hater meg, har ikke vært noe særlig hjemme hos henne før heller.

Så ikveld var jeg oppe en tur da, skjedde ikke noe spess, mora sa faen ikke hei engang da... Men makan, det er veldig frekt å lese andres dagbøker imo. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...