Dr3as Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) bah, den standby funksjonen har jeg ikke.. enten er jeg på eller HEEELT av :-p kan noen forklare meg hvorfor en smarting kom på å legge opp annen hver stikkkontakt her i bygget med sånn spessiel dataplugg(lite kutt i den ene "pinnen")... har ikke flere sånne kabler og når man skal ha, laptop skjerm høytalere switch lader til ipod osv så treeeenger jeg. (kan noen PM'e meg en sånn?) Endret 26. november 2003 av Dr3as Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Muaha. Jeg er en liten luring, jeg. Vært en tur hos legen, og sa til mamma at jeg stakk hjem, siden det ikke er vits i å dra til skolen, og være der i et kvarter, og så få spisefri, men egentlig får jeg bare gyldig fravær fra norsken. Skal ikke ha gym før klokka tolv. Fnis. Kjøpte meg en grandis til lunch også. Skikkelig digg uke. Mandag hadde jeg masse fri, pga tentamen for andre klasser, tirsdag hadde jeg engelsktentamen. Måtte skrive to sider. I dag dette, torsdag mattetentamen (matte er så enkelt nå at jeg kommer til å henge meg om jeg ikke får S), og sikkert "hviledag" fra fredag elnsn. ))))) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Fyttitrakkeren folk poster jo som gale her idag. Ble endelig ferdig med å få putt høyttalere baki pappas 306. Franskmenn skulle ikke hatt lov til å lage biler, så mange jalla løninger skal du lete lenge ettter. Hint: Stjerneskrutrekker/flatskrutrekker får du aldri brukt for, det er andre typer skruer, OVER ALT. Det er det nye som blir å komme mer og mer de nermeste årene. 6kant skruer. Jeg har et fullt sett med det og det kom godt til hjelp når jeg skulle mekke på opelen min sist. Og den er en 98 modell, så de har vært i bruk en stund. Det var ikke det eneste. Alle kanter som ikke synes so er mulig å lage skarpe er skarpe. Hull inn til skruer er så tynna at bits akuratt går inn, men ikke bit holder. ffs, hvem har 5cm lange bits. Teppet på gulvet er festet på en sinnrik måte, no plast som skal oppi et spor som er usannsynlig trangt, og plasten tåler ikke en drit. Andre ting derimot er ikke festet i det hele tatt, som ledninger til varmesetene. De ligger løst under setene..... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hadde du ikke skrevet at dette hadde vært en fransk bil så kunne det nesten vært en lada dere snakka om BTW: Lada er tøff jordebil Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 hihi... På jakt etter bilder av Creaturecanis her i klassen så begynte de og se på alle de start og home kontoene jeg har og de fant noe som de egentlig ikke ville finne.. Nemelig: Nå kan dere få dere en god latter.. Legg merke til at de er gamle.. De fleste har vell sett dem før regner jeg med ,men de folka i klassen vil aldri tro det samme om meg igjen.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 CFD: hva i svarte ******? HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHA gjør du det jeg tror du gjør der? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 gjør du det jeg tror du gjør der? Sikker på at du vil vite det? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 i god Dikky-ånd OMG wankz0r!!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 i god Dikky-ånd OMG wankz0r!!! http://home.no.net/svaking/Wank/Video%201.avi Wanx0r!! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 HUff.. Må ikke legge ut minner ifra tiden jeg satt inne og leste til Eksamen.. Tok utrolig mange unødvendige bilder da.. De ble sendt ut på nett til noen folk osv.. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Fikk tak i en video igår der ei fra Skien lå på senga naken og fingra seg. Han som så på pver webcam har lagt det ut... OMG Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 huff huff...... CFD: den filmen var unød å legge ut.....! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 huff huff...... CFD: den filmen var unød å legge ut.....! hehe... Filmet også video2.avi ,men der klarte kameraet og vri seg slik at jeg filmet..øhh..utstyret.. Den ble slettet etter noen dager når jeg fant ut hva som kunne skje med meg hvis folk la den ut på nett. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Vell da stikker jeg.. Jeg skal først til paradis.. Når jeg er ferdig der så skal til et annet paradis.. Noen som forstod den? Folk som bor i Bergen skjønte den nok Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Vell da stikker jeg.. Jeg skal først til paradis.. Når jeg er ferdig der så skal til et annet paradis.. Noen som forstod den? Folk som bor i Bergen skjønte den nok Tog du den !? ehh... tog du den !? Seff tog 'e den Kos deg, så snakkast vi... Skal dra selv nå og krangle med banken! Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Haltan, hvis du leser dette senere, så skal jeg i hvert fall sende deg klassebildet litt senere i kveld. Skal straks på trening, sitter på skolen nå, og er vel hjemme i 21.30 tiden. Busy woman Ha en fin dag da, alle sammen. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) Hadde du ikke skrevet at dette hadde vært en fransk bil så kunne det nesten vært en lada dere snakka om BTW: Lada er tøff jordebil Vet. hathat. EDIT: 3mx tentamen fredag. Skyt meg noen! Endret 26. november 2003 av sjefen_ Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 AAALtfor mye aktivitet på so3 nå fortia! man kan jo ikke følge opp! 4+ på matteprøve idag og vi tapte basketballturneringa *woho* Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Noen som kan hjelpe meg litt? f(x)=4-4tan((pi/2)x) Finn asymptotene til f. Hva er asymptotene? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Noen som kan hjelpe meg litt? f(x)=4-4tan((pi/2)x) Finn asymptotene til f. Hva er asymptotene? WTf snakker du om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg