SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Ka var det spesielle med den grisen? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Den grisen heter b-real Jeg mobber b-realsiden b-realmobber meg Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Kan ikke noen mobbe meg da? np: Sibbe - Valgerd. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 *mobbe på Fredrik* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Ahhh da skjønner eg. Jaja b-realvet kordan du har det. Blitt kalt super mario i evigheter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Ahhh da skjønner eg. Jaja b-realvet kordan du har det. Blitt kalt super mario i evigheter. Vi er i samme båt *snufs* Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Kan ikke noen mobbe meg da? MUAHAHAHAHA, LOL2K!!!one!!111!! *pekepå* Nå skal jeg steke en Big One Mexican, med tilhørende Cola Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Er det ikke bare supert å bli kallt super da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Ahhh da skjønner eg. Jaja b-realvet kordan du har det. Blitt kalt super mario i evigheter. Vi er i samme båt *snufs* Jeg blir kalt Busk, stakkars meg. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Ohhh..am so HAPPPY! jeg har blitt sammen med dama igjen... *kiss kiss* vi drar til syden en tur og koser oss... ellers, åssen har folk det her da? Endret 17. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
rlz Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 Hehe, jeg blir kalt 'klatt' jeg. Aner ikke hvorfor, men alle i hele bygda kjenner meg som klatt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 Ohhh..am so HAPPPY! jeg har blitt sammen med dama igjen...*kiss kiss* vi drar til syden en tur og koser oss... Gratulerer =) Beste av ønsker =) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 Ohhh..am so HAPPPY! jeg har blitt sammen med dama igjen...*kiss kiss* vi drar til syden en tur og koser oss... + advarsel nivået mitt har blitt senker... *bhaha* ellers, åssen har folk det her da? Lucky bastard. Jeg smilte når jeg leste det, ble glad på dine vegne. Lykke til videre. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 Grattis haddis Sitter her og hører på traktor musikk, ÅSSEN DET? (ja jeg kjeder meg og har lite å si) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Ohhh...takk "B|real" og "fredrikb"... Dette jeg har ventet så lenge på og bli sammen med ho igjen... Am so happpy! at jeg går og legger meg :O *trøøøøt* Natta Endret 17. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 Blah, jeg drar hjem...b0ring mofoer her... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Kjenner jeg får mer og mer lyst til å ta en HalTan og boikotte forumet. Det begynner å bli for mange uvitende smågutter her, noe som drar ned kvaliteten radikalt. Det er synd, men sant Hadde kanskje vært lurt også, bruker ALTFOR mye tid her, og tid til skole er det ALTFOR lite av. Jaja, vi får se.. Endret 17. oktober 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 Kjenner jeg får mer og mer lyst til å ta en HalTan og boikotte forumet. Det begynner å bli for mange uvitende smågutter her, noe som drar ned kvaliteten radikalt. Det er synd, men sant Hadde kanskje vært lurt også, bruker ALTFOR mye tid her, og tid til skole er det ALTFOR lite av. Jaja, vi får se.. jg r litt e9. HalTan dro ikke pga. uvitende drittunger, men på grunn av at det tok for mye tid, tid han kunne bruke på skole og slikt. Artic reiste som en protest. Søk på medlemmer og se hans siste post. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) jg r litt e9. HalTan dro ikke pga. uvitende drittunger, men på grunn av at det tok for mye tid, tid han kunne bruke på skole og slikt. Artic reiste som en protest. Søk på medlemmer og se hans siste post. Men HalTan dro, ikke sant? Hva protesterte Artic mot? edit: glem det, fant det ut Endret 17. oktober 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2004 Det er mange her som er litt lei av kvaliteten på so3. Pleide ikke å bry meng syns eg mener de fleste var "nye" engang de og men må si meg enig at det har vare gått ned men OT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg