Goophy Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Lite råd: Tøm deg mann!! Finn damen eller do it your self! Gjorde jeg i går så det trenger jeg ikke Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Lite råd: Tøm deg mann!! Finn damen eller do it your self! Gjorde jeg i går så det trenger jeg ikke http://slonce.com/ThanksfortheInfo.jpg Hehe *kosepå* Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 B|real, er ikke det tukling med eget lem?!? Også i hærens rekker da? Fy for skam Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) B|Real har sikker besudlet alle hærens toaletter... Men merkelig nok har ingen lagt merke til siste linje i signaturen min enda, den har da vært der en god stund. Edit: Guess what... Endret 16. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Goophy, jeg har lagt merke til Men jeg har ingen signatur til deg. EDIT: B|Real svarte ikke på om det var et mareritt, og taushet samtykker. Endret 16. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 B|Real har sikker besudlet alle hærens toaletter... Men merkelig nok har ingen lagt merke til siste linje i signaturen min enda, den har da vært der en god stund. Edit: Guess what... Nei, jeg har faktisk ikke det. Jeg er jo hjemme hver helg Og din signatur...si meg med hånden på hjerte..hvem leser egentlig andres signaturer? egentlig... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ikke jeg ihvertfall. Men du kan da besudle toalettene på ukedager? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ikke jeg ihvertfall. Men du kan da besudle toalettene på ukedager? Jeg tror ikke regelmentet tillater det egentlig... Dog, jeg har hørt om et veddemål om hvem som tør og runke på admoff sitt kontor Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Begynner å lure litt Herr Goophy, hvor ofte er det du flytter huden egentlig? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Dog, jeg har hørt om et veddemål om hvem som tør og runke på admoff sitt kontor Vinn det Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Dog, jeg har hørt om et veddemål om hvem som tør og runke på admoff sitt kontor Vinn det Ikke fan! Jeg skal ikke ha en 2 meter monstermann som er minst 1.5 meter over skuldrene *skjelve i buksene* Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Tha diiingooo000 aiii|||aaaite myye baaayybeiiiei! b-real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Tha diiingooo000 aiii|||aaaite myye baaayybeiiiei! Oh ah b-real http://www.clpr.com.au/tv/images/prestonpig_thm.gif Haha Er første gangen jeg har hørt den på internet. Dog, jeg har hørt den fra så og si dag en i livet mitt så den blir som teflon...rett på, rett av Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Yeah right, du sitter nå med skjelvende hender, tårer i øyekroken og destruktive tanker sparker hull i hjernebarken din. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Haha Er første gangen jeg har hørt den på internet. Dog, jeg har hørt den fra så og si dag en i livet mitt så den blir som teflon...rett på, rett av Ditto. "The dingo ate my baby" begynner å bli ganske gammel nå EDIT: Også Dildot0m da EDIT2: La til quote, siden fredrikrb-tøsa fant det for godt å replye mellom mitt og b-realsvar... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Begynner å lure litt Herr Goophy, hvor ofte er det du flytter huden egentlig? Svært så sjelden når for tiden... Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Begynner å lure litt Herr Goophy, hvor ofte er det du flytter huden egentlig? Svært så sjelden når for tiden... Jah. Det beste er jo når andre gjør det for deg Nei, jeg køyer nå! G'natt godtfolk Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 natti natt, legger meg snart jeg og.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg