Illmatic Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 heh, chill. virker som militæret går innpå deg. husk: gjør all den negative egergien om til positiv. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 *himle med øynene* Somebody woke up on the wrong side of the bed! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 *himle med øynene* Somebody woke up on the wrong side of the bed! hehe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 *himle med øynene* Somebody woke up on the wrong side of the bed! Neida, kalles fritids syssler(eller.no) heh, chill. virker som militæret går innpå deg. husk: gjør all den negative egergien om til positiv. Nei, jeg er lei idioter som dere Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 *himle med øynene* Somebody woke up on the wrong side of the bed! Neida, kalles fritids syssler(eller.no) heh, chill. virker som militæret går innpå deg. husk: gjør all den negative egergien om til positiv. Nei, jeg er lei idioter som dere why you little(!).hehe. kverulant modus: hvorfor er du her om du er lei oss?!?: kverulant modus. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 *Snowdog_ bitchslaps b-real around like a lil bitch. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 why you little(!).hehe. kverulant modus: hvorfor er du her om du er lei oss?!?: kverulant modus. Fordi dere er idioteR!! Må jeg pulende stave det? JEG HATER DERE ALLE!!!"%!"#% *gjesp* *daske mario opp etter en vegg* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 *stønne* *kjenne noe hardt i ryggen* Ooohhh Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 *stønne* *kjenne noe hardt i ryggen* Ooohhh "Er det pistolen din eller er du bare glad for å se meg?" Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 why you little(!).hehe. kverulant modus: hvorfor er du her om du er lei oss?!?: kverulant modus. Fordi dere er idioteR!! Må jeg pulende stave det? JEG HATER DERE ALLE!!!"%!"#% *gjesp* *daske mario opp etter en vegg* pass deg. i see the report button, and i know how to use it. neida, nå skal alle være venner. snowdog, la oss nyte tobakk! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Please, B|Real vil bare at vi skal sette oss ned og høre på hva han har å si. Så, b-real, hvordan går det? Noe du vil fortelle oss? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Please, B|Real vil bare at vi skal sette oss ned og høre på hva han har å si. Så, b-real, hvordan går det? Noe du vil fortelle oss? I går så hadde jeg en helt for jævlig drøm... Jeg drepte mennesker...og du var i drømmen Nei, jeg har intet å dele med dere...egentlig. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Lite råd: Tøm deg mann!! Finn damen eller do it your self! Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Kjekt med kjøleskap på rommet når kompressoren begynner å gå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Kjekt med kjøleskap på rommet når kompressoren begynner å gå. På 37 dB(A), mao ikke så veldig høyt. Fy pokker så kaldt det er! Iskald pils og snus ikveld. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 I går så hadde jeg en helt for jævlig drøm...Jeg drepte mennesker...og du var i drømmen Et ordentlig mareritt altså? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Kjekt med kjøleskap på rommet når kompressoren begynner å gå. På 37 dB(A), mao ikke så veldig høyt. Fy pokker så kaldt det er! Iskald pils og snus ikveld. kjører snus her og. uff, skole igjen snart. savner ferien allerede. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Lite råd: Tøm deg mann!! Finn damen eller do it your self! Gjorde jeg i går så det trenger jeg ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg