Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Have føn!

Jeg skal ikke kjøpe nye pc deler før spill begynner og lagge.

Men skal ha Shuttle og 2x 300gb harddisker før tg...

Du har jo l33t pc.

 

Skal du kaste ut 200gigen? Er vel ikke plass til tre disker og 5 1/4 enhet i shuttle?

Det tenkte jeg ikke på!;S

Da blir det en 200gb og en 300gb hd. :)

 

Skal kjøpe shuttle når det kommer en ny til socket 754, hvis det kommer noen gang...

Lenke til kommentar
Har b|real bæsja på leggen i recent. Eller er det bare jeg som ikke ser noe bilde?

Liek omg!!! INGEN BILDE!! RING F B I ! ! !

Skal begynne å røyke igjen.. det har jeg bestemt nå!

 

 

Har enorme konsentrasjonsvansker, og klarer ikke se på at skola går i dass..

Alle trenger en ting å roe seg ned med..

Lenke til kommentar
Det var da mange som har greid å knekke The Sims 2 cden sin, da.. Jeg holdt på å gjøre det, jeg òg.

Argh, jeg er midt i et stooort prosjekt og da! Holder på å bygge et stort middelalderslott, med masse tårn, feit mur, vollgrav og hele pakka. Var ferdig med de to første etasjene. Bare feit luksus! Masse MASSE tid har jeg lagt ned i dette prosjektet! Og nå må jeg kjøpe spillet på nytt... Faen så kjipt altså :cry: Jeg er jo fattig student...

Lenke til kommentar
Det var da mange som har greid å knekke The Sims 2 cden sin, da.. Jeg holdt på å gjøre det, jeg òg.

Argh, jeg er midt i et stooort prosjekt og da! Holder på å bygge et stort middelalderslott, med masse tårn, feit mur, vollgrav og hele pakka. Var ferdig med de to første etasjene. Bare feit luksus! Masse MASSE tid har jeg lagt ned i dette prosjektet! Og nå må jeg kjøpe spillet på nytt... Faen så kjipt altså :cry: Jeg er jo fattig student...

Send en mail til EA, med bilde av din ødelagte disk. De kan være greie.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...