Blax Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Da er jeg ferdig dusjet, og stikker på fest Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Have føn! Jeg skal ikke kjøpe nye pc deler før spill begynner og lagge. Men skal ha Shuttle og 2x 300gb harddisker før tg... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 pcen din er jo sexy. Skjermkort, skjerm, og en del mer. Det eneste som er sexy på min pc er skjermen. Den er sexy, den Kabinettet mitt er bare en stor, svart stålklump. Hater det! Vil ha Lian Li PC6077B, det er sexy det Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Helvete....jeg greide faen meg å knekke Sims2 cden da jeg skulle ta den ut av coveret...... Now sodomize me with a large dead horse's cock Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Sims2 ble kjedelig etter at jeg hadde det gøy i natt. Kjøpte et billig hus og kasta ut alt som var. Var bare gulvet igjen + benken på kjøkkenet. Alle døde! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Have føn!Jeg skal ikke kjøpe nye pc deler før spill begynner og lagge. Men skal ha Shuttle og 2x 300gb harddisker før tg... Du har jo l33t pc. Skal du kaste ut 200gigen? Er vel ikke plass til tre disker og 5 1/4 enhet i shuttle? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Have føn!Jeg skal ikke kjøpe nye pc deler før spill begynner og lagge. Men skal ha Shuttle og 2x 300gb harddisker før tg... Du har jo l33t pc. Skal du kaste ut 200gigen? Er vel ikke plass til tre disker og 5 1/4 enhet i shuttle? I en SB81P jo! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Have føn!Jeg skal ikke kjøpe nye pc deler før spill begynner og lagge. Men skal ha Shuttle og 2x 300gb harddisker før tg... Du har jo l33t pc. Skal du kaste ut 200gigen? Er vel ikke plass til tre disker og 5 1/4 enhet i shuttle? Det tenkte jeg ikke på!;S Da blir det en 200gb og en 300gb hd. Skal kjøpe shuttle når det kommer en ny til socket 754, hvis det kommer noen gang... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Helvete....jeg greide faen meg å knekke Sims2 cden da jeg skulle ta den ut av coveret...... Now sodomize me with a large dead horse's cock Send mail til EA, så kanskje de er snill og sender en ny cd. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Har noen peil på programmering? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=313749&hl= Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Det var da mange som har greid å knekke The Sims 2 cden sin, da.. Jeg holdt på å gjøre det, jeg òg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Har b|real bæsja på leggen i recent. Eller er det bare jeg som ikke ser noe bilde? Liek omg!!! INGEN BILDE!! RING F B I ! ! ! Skal begynne å røyke igjen.. det har jeg bestemt nå! Har enorme konsentrasjonsvansker, og klarer ikke se på at skola går i dass.. Alle trenger en ting å roe seg ned med.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Har b|real bæsja på leggen i recent. Eller er det bare jeg som ikke ser noe bilde? Liek omg!!! INGEN BILDE!! RING F B I ! ! ! Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg ble lei Sims2 etter noen timer med spillet. Alt var så lett, bare syting og mas på alle sammen Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg ble lei Sims2 etter noen timer med spillet. Alt var så lett, bare syting og mas på alle sammen , bare jalla spør du meg... det er jo likt som 1'rn... såå... jeg ser film jeg (Hackers) cya Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Da var man hjemme igjen... Ganske greit i Trondheim, egentlig. Fikk kjøpt en del ting, inkl. en søt liten rotte. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 nerdVANNA: Hvilken type rotte? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Det var da mange som har greid å knekke The Sims 2 cden sin, da.. Jeg holdt på å gjøre det, jeg òg. Argh, jeg er midt i et stooort prosjekt og da! Holder på å bygge et stort middelalderslott, med masse tårn, feit mur, vollgrav og hele pakka. Var ferdig med de to første etasjene. Bare feit luksus! Masse MASSE tid har jeg lagt ned i dette prosjektet! Og nå må jeg kjøpe spillet på nytt... Faen så kjipt altså Jeg er jo fattig student... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2004 Det var da mange som har greid å knekke The Sims 2 cden sin, da.. Jeg holdt på å gjøre det, jeg òg. Argh, jeg er midt i et stooort prosjekt og da! Holder på å bygge et stort middelalderslott, med masse tårn, feit mur, vollgrav og hele pakka. Var ferdig med de to første etasjene. Bare feit luksus! Masse MASSE tid har jeg lagt ned i dette prosjektet! Og nå må jeg kjøpe spillet på nytt... Faen så kjipt altså Jeg er jo fattig student... Send en mail til EA, med bilde av din ødelagte disk. De kan være greie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg