Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe meg med ett lite valg her?

Jeg har et komplett lego tog sett.. Alt som har kommet ut ca. Har ikke holdt på med det på 3 år(fikk det når ejg var 11) men brødrene mine elsker det. Jeg har lyst til å selge det til fordel for vannkjøling. Noen som mener jeg burde det?

Er litt uskikker :hmm:

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

I går hadde damen laget en kake med bilde av meg på. Drit bra bilde også. Spiste og drakk som galne i går. Så spradet jeg og to kompiser rundt i byen med hver sin feite sigar. Tror jeg røykte 60 røyk :cry:

 

Hadde ikke en eneste pris i hele går. Fikk amerikansk snus av en kompis som nettopp kom fra Chicago. Mintsmak. Det ble en hit. Diskuterte politikk og film i fylla. Jeg lovet en fyr 200 spenn hvis han kunne finne noen med større filmkunnskaper enn meg.

 

Nå skal jeg stikke å handle kjøleskap.

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med ett lite valg her?

Jeg har et komplett lego tog sett.. Alt som har kommet ut ca. Har ikke holdt på med det på 3 år(fikk det når ejg var 11) men brødrene mine elsker det. Jeg har lyst til å selge det til fordel for vannkjøling. Noen som mener jeg burde det?

Er litt uskikker :hmm:

det er litt lumpent gjort og selge det syntes jeg :mad:

det er sikkert veldig fristende med vannkjøling men du angrer sikkert om en stund da den vannkjølinga ikke er så hipp lenger!

Lenke til kommentar
Jeg lovet en fyr 200 spenn hvis han kunne finne noen med større filmkunnskaper enn meg.

Blir det quiz for å finne ut hvem som kan mest, eller?

 

Idag har jeg vært i byn og kjøpt filmer (hvilke filmer jeg kjøpte kan du sjekke ut i "siste film du kjøpte" tråden). Men før det skulle vi på Mcen og få oss litt mat, men jammen var det ikke noen (jeg går utifra) RUer der som holdt opp skilt med "McMurder" osv på.. Jeg tenkte med en gang: hvorfor har jeg ikke Enjoy Capitalism-skjorta på meg?? Vel, jeg gikk nå inn, kjøpte meg en burger, gikk ut, viste taperene en stor finger og nøt burgeren min mens jeg drakk colaen min. Ikveld blir det filmkveld chez Stefan.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Natrium, selg det til foreldrene dine. :p

 

EDIT: Valgerd mener du bør beholde Lego-settet. Vannkjøling er imot guds vilje.  :cool:

selge lego? nei ikke gjør det. Lego er morro.

Du som liker lego? Vil du kjøpe det :p

 

*Donke meg selv i hodet* *nesten reklame*

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Æsj, interesse for PC er dyrt.

 

Jeg tror jeg kommer til å bruke 8 000 på pc nå før jul, og det jeg skal ha er:

  • NEC 1770NX med DVI-kabel kjøpt utenom.
  • Aopen H600B
  • Logitech MX510
  • PQI 1024MB PC3200 RAM

Da har jeg brukt cirka 15 700,- på den PCen, som egentlig er ganske dårlig.

Samme her, bare at jeg har brukt litt over 30k på min, som egentlig er ganske dårlig i forhold til prisen :cry:

Men det er morro, det er det..

 

Jaja, skal sette sammen pc til læreren min, han skal svi av 15k på komplett utstyr.

Får sikkert litt spenn hos han for det :)

Lenke til kommentar
Æsj, interesse for PC er dyrt.

 

Jeg tror jeg kommer til å bruke 8 000 på pc nå før jul, og det jeg skal ha er:


  •  
  • NEC 1770NX med DVI-kabel kjøpt utenom.
     
  • Aopen H600B
     
  • Logitech MX510
     
  • PQI 1024MB PC3200 RAM
     

Da har jeg brukt cirka 15 700,- på den PCen, som egentlig er ganske dårlig.

Samme her, bare at jeg har brukt litt over 30k på min, som egentlig er ganske dårlig i forhold til prisen :cry:

Men det er morro, det er det..

 

Jaja, skal sette sammen pc til læreren min, han skal svi av 15k på komplett utstyr.

Får sikkert litt spenn hos han for det :)

pcen din er jo sexy. Skjermkort, skjerm, og en del mer. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...