Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyttitrakkeren folk poster jo som gale her idag.

Ble endelig ferdig med å få putt høyttalere baki pappas 306. Franskmenn skulle ikke hatt lov til å lage biler, så mange jalla løninger skal du lete lenge ettter. Hint: Stjerneskrutrekker/flatskrutrekker får du aldri brukt for, det er andre typer skruer, OVER ALT.

Lenke til kommentar

Fordi? Hvem bryr seg om antall poster? Det er hva du SIER som betyr noe...

tja, moro med mange poster da! :D

nag.gif

Er det INGEN, som vet om en bra avatar side?
deviantart.com og finn selv.
...

B|real: b-real tha main man!

...

IKKE LEGG UT NAVNET MITT!

hihi

Hold kjeft for ****** Jens, jeg bare prøver ut det ******s sensursystemet for ****** i ******!

Har du noen ******* problemer med det for ****** i ******?

Du er så tøff...

Fysatan jeg har 84 innlegg i dag, fritids?

HalTan -> fulltime forumspamwhore :))

Fortell oss noe vi ikke vet ;)

Kjøpte "The Shining" (ondskapens hotell) i dag på DVD.

Og jeg angrer så absolutt ikke.

Bedre film har jeg ikke sett på veeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig lenge.

6'er. Rett og slett.

Lenke til kommentar
Fyttitrakkeren folk poster jo som gale her idag.

Ble endelig ferdig med å få putt høyttalere baki pappas 306. Franskmenn skulle ikke hatt lov til å lage biler, så mange jalla løninger skal du lete lenge ettter. Hint: Stjerneskrutrekker/flatskrutrekker får du aldri brukt for, det er andre typer skruer, OVER ALT.

Det er det nye som blir å komme mer og mer de nermeste årene. 6kant skruer. Jeg har et fullt sett med det og det kom godt til hjelp når jeg skulle mekke på opelen min sist. Og den er en 98 modell, så de har vært i bruk en stund.

Lenke til kommentar

Helsiken så dere postet da mann. har lest ca 6-7 sider.

Wæh. Den er 23.18 og jeg har fortsatt ikke fått lagret bildene.

*sippe*

*furte*

anyways, vi snakkes om bortimot to-tre dager. gonna miss you, dimiles, haltan, vifteovn,sosohal, flodhest og zed..guuuri  :blush:

Så fint at du kommer til å savme meg og da. :'(

Jaja folkens eg skal imorge kl 09 dra til austevoll og overnatte der til fredag eller lørdag. Eg skal hjelpe en kompis å fikse ett hus som er faren til damen hans sitt.

Håper noen kommer til å savnet meg. :'(

Lenke til kommentar
Helsiken så dere postet da mann. har lest ca 6-7 sider.

Så fint at du kommer til å savme meg og da. :'(

Jaja folkens eg skal imorge kl 09 dra til austevoll og overnatte der til fredag eller lørdag. Eg skal hjelpe en kompis å fikse ett hus som er faren til damen hans sitt.

Håper noen kommer til å savnet meg. :'(

Hehe hvem ellers skal jeg poste med om netterne da?

Har nettopp sett en litt sjuk film som heter investigating sex. Ei stund ble det litt ille med masse stønning fra TV'en i resepsjonen. Bra det ikke kom noen inn akkurat da :p

Lenke til kommentar

Fint at folk våkner.. Jeg ble straffet for noe jeg gjorde igår jeg...Var (nesten) litt synd på meg altså.. =P

Det værste er at jeg omtrent ikke husker noe av det jeg gjorde engang. Tror virkelig jeg må få meg noe mer søvn jeg.. Har fått for lite søvn i mange dager på rad (2) i det siste.. Føles iallefall ut som mange dager.

Lenke til kommentar
Fint at folk våkner.. Jeg ble straffet for noe jeg gjorde igår jeg...Var (nesten) litt synd på meg altså.. =P

Det værste er at jeg omtrent ikke husker noe av det jeg gjorde engang. Tror virkelig jeg må få meg noe mer søvn jeg.

Straffet for hva ?? :wow:

har du jogget rundt i søvne og gjort masse dumme ting nå ?

Lenke til kommentar
Straffet for hva ?? :wow:

Tror nok ikke jeg kan si slike ting på forumet altså.. Men jeg har gjort et par ting mens hjernen var litt sånn derre på Standby.. Altså så enser man nesten ikke hva som skjer engang..

Lenke til kommentar
Straffet for hva ??  :wow:

Tror nok ikke jeg kan si slike ting på forumet altså.. Men jeg har gjort et par ting mens hjernen var litt sånn derre på Standby.. Altså så enser man nesten ikke hva som skjer engang..

Hviske *Pm, pm, pm* :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...