Staalkontroll Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 ja kanskje litt.. Jeg skal møte den gamle klassen snart, for å spise Pizza :\ Trodde jeg var kvitt den klassen.... *Sukk* EDit: leif Jeg savner den gamle klassen min... Så savner jeg x-dama Så savner jeg hunden min Så savner jeg buksa mi *sukk* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 *Hyyyyyyyyyyyyyyyyyl* Da hadde jeg fått teknisk feil også. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvor har det blitt av buksa di, da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 glemte den hos x-dama? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvor har det blitt av buksa di, da? *host hark* Ehm, ei jente jeg traff for et par uker siden, som lånte buksa... Husker ikke hva ho heter, eller hvor ho bor... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvor har det blitt av buksa di, da? *host hark* Ehm, ei jente jeg traff for et par uker siden, som lånte buksa... Husker ikke hva ho heter, eller hvor ho bor... haha.. hun bare ringte på og ville ha buksa ? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Neh, traff ho på byen...bla bla bla... U know.... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Nei, han var hos denne damen for litt "voksenkos", men plutselig kom faren inn og han ble kastet ut før han rakk å ta på seg buksen igjen. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 hva hadde hun på seg før hun fikk på seg buksen da? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hun hadde et skjørt på seg, vist ikke jeg husker feil... Men hu klarte og søle øl på det.... Jeg som er så snill sier ikke nei når hu spørr om ei bukse før hu går... EOD: Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Kvinnfolk glemmer alltid noe, hva skal de egerntlig med de veskene de drar på? Er de bare til å slå med eller? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Du sier noe. Hver gang jeg er ute må vi lete etter vesker når vi skal dra videre. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Kvinnfolk glemmer alltid noe, hva skal de egerntlig med de veskene de drar på? Er de bare til å slå med eller? Du aner ikke hvor mye dritt de har oppi der... ...Og det mest imponerende er at de faktisk bruker alt til noe. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hmm lommebok, nøkler og mobil (gummi ) hva mere trenger man? ok jenter drasser på det samme men har kanske en maskara og lipgloss hmm lenge siden jeg har rota i veska til noen hehe...Får prøve det ute på byen på lørdag Sjekketriks "Hei hva har du i veska di?" Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hva hadde du på deg etter at du lånte buksa til henne, Haddis? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hva hadde du på deg etter at du lånte buksa til henne, Haddis? De var jo hjemme hos haddis, var de ikke? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hehehe tidig haddis. Eg glemte engang at den fine og sexye undertøyet ikke var mitt da eg dro fra en dame for noen år siden. Hehe tok den ikke på meg men tok den med meg. Var drunk. Har den enda. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 hahaha, henger vel innramma over senga di. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 14. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hm, nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Bare stress og mas her, orker ikke mer... Må gå og trene. Haddis, du må aldri låne bort klær, slikt får man ikke tilbake i duglig stand... Muhahaha... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg