danilovic Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Æsj, wienerpølser ekke noe godt. Jeg hadde ikke spist frokost en dag, så jeg skulle kjøpe meg pølse, siden det var pølsefest, men de hadde bare wiener, så jeg var better off uten frokost. Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Å fy ****** i ****** ****** så dere skriver mye da, her sitter jeg og er borte i en ******* haltime så har dere ******s meg fylt opp ****** ****** 4 sider elsn ****** i ******! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Nå var du ikke noe tøff Tor. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ja nå gidder jeg ikke å følge med mer. spiller litt cønter Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 sorry'a Er nok jeg som har fylt opp litt, ja. Men i morgen, torsdag og fredag regner jeg med å være vekke, være litt sosial igjen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 har ikke vert her så mye..er litt artigt. som å chatte på irc bare mindre stressende for det går ikke så fort. Noen som liker jackie chan her? Beste filmen dere har sett da? Jeg liker best Drunken master2. Yeah, det er digg med SO3. Jackie Chan er fet, jeg er ingen spesiell fan av han, men jeg liker filmene hans. Spesielt liker jeg at han gjør alle stuntene selv Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hold kjeft for ****** Jens, jeg bare prøver ut det ******s sensursystemet for ****** i ******! Har du noen ******* problemer med det for ****** i ******? ****** Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) det blir jo ikke mer sosialt enn dette da var til candy, iiiiik. 2 poster på ingen tid mens jeg skreiv èn linje Endret 25. november 2003 av RIP Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Nå var du ikke noe tøff Tor. Synes det, jeg. Virker som om han faktisk bryr seg om at vi har skrevet masse, og han er litt lei seg, siden han må lese så mye, men han hopper i det uansett, elnsn. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ja, men å banne på den måten ekke tøft! Hører du Tor? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Jeg kommer til å spamme videre imorra, tror jeg. Og i overimorra. Men fredag og lørdag kommer jeg etter all sannsylighet tiå være ikke eksisterende på dette forumet.. Er FREMDELES så inni helgeroa forkjøla at jeg tror jeg legger meg nuh.. VIL blir frisk Sorry for at jeg ikke blir her til 23.19 Thea Edit: Nye ": P" smileyen suger.. (: p, rekke tunge, alias å "kødde" litt..) Endret 25. november 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) TOR *** ******! du banner så ****** ** *****!!!!(11) kvinnens beste del **** ** kjøss! oi, jeg må dusje men det er snakk om at det blir fest på meg fredag og lørdag, så jeg blir vekke da. måtte nesten hive meg på denne "jeg blir vekke for jeg er sosial og skal på fest bølgen" <-- den smilyen var jo litt fet da :oldwoot: Endret 25. november 2003 av RIP Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) For du tror ikke at jeg bryr meg så jævli i ****** hva du sier Jens. Fy ****** i ******! Edit : Rip hold kjeft di ******* ****** brenn i ****** for ******! Endret 25. november 2003 av zed Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Herrejesus... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Zed...rip... ro ned? Telle ned.... 3... 2..... 1...... DER slutta det å være morsomt Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jeg synes faktisk dette er bedre enn 1337-talk. Kanskje fordi jeg selv banner litt mye? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 zed: jeg tenner når du snakker så skittent til meg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Herrejesus... Fin fyr han der ja... Men gutta og jenta, nå er det natti-natti tid! Drøm søtt, og helst om feite tøffe flodhester! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Menneh.. Som sagt: God natt dudes and dudettes! *legge seg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg