rlz Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 *trøste AnAnAs* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Hvis alt du kan gjøre er å legge på når jeg gråter, er du faen meg kald. Ok, den er slem. *Klappe Thea på skulderen* Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Edit: psilocybe, man blir sterk av trening, så det er verdt det. Hva positivt får man av å skjære bort huden? Men nå gidder jeg ikke denne diskusjonen lenger. Med andre ord, "jeg evner ikke å se lengre enn min egen nesetipp". Helt greit, det var egentlig slike innlegg jeg regnet med. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Edit: psilocybe, man blir sterk av trening, så det er verdt det. Hva positivt får man av å skjære bort huden? Men nå gidder jeg ikke denne diskusjonen lenger. Med andre ord, "jeg evner ikke å se lengre enn min egen nesetipp". Helt greit, det var egentlig slike innlegg jeg regnet med. Jaok, helt greit. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Vil bare legge til at jeg er enig med psilocybe, jeg holder meg unna treningsstudioet, eller apeburet, som vi kaller det. Ut å løpe og spille fotball i friliuft, der er måten å komme i form på. Og nei, jeg startet ikke nettopp en diskusjon. For the record: Jeg respekterer dem som går i åpeburet også. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 i måro er da prøve.......boooooring Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Meldingen jeg sendte kjæresten nå:"Du sa vi skulle prate etter kampen, og du tok deg nøyaktig femten min til å prate med meg før du skulle noe annet. Jeg er verdt femten min med stillhet. Hvordan tror du jeg føler meg nå? Er så lei av å aldri være snill nok, morsom nok, BRA NOK!!! Jeg er meg og det er mer enn nok. Hvis alt du kan gjøre er å legge på når jeg gråter, er du faen meg kald. Takk for en koselig samtale og at du fikk meg til å føle meg som et null..." Han kommer sikkert ikke til å svare engang. Helvete heller, jeg skulle liksom øve på prøve, så sitter jeg her og gråter... FOR HVA???!! Du fortjener jo bedre enn ham. Hører jo stadig om at du blir såret av ting han gjør. Er det virkelig verdt det? [/Hobbypsykolog] Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Vil bare legge til at jeg er enig med psilocybe, jeg holder meg unna treningsstudioet, eller apeburet, som vi kaller det. Ut å løpe og spille fotball i friliuft, der er måten å komme i form på. Spørs hvordan resultat man er ute etter det. Før sommeren kjørte jeg mye på med fotball, jogging og svømming for å få ned fettprosenten, men nå som høsten/vinteren er her er det "apeburet" for alle penga kombinert med hard diet for å bygge opp frem til neste vår igjen. Morsomt å bygge kropp, syns nå jeg iallefall. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Fotball er fett det Kom dere opp av stolen og prøv å spille selv så skal dere se =D Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Fotball er fett det Kom dere opp av stolen og prøv å spille selv så skal dere se =D Volleyball er også vittig, samt rugby. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 ja når vi snakker fotball her. NORGE - SLOVENIA 3 - 0 ! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Yess i morgen er det stor sansynlighet for at det blir linjeoppgradering her litt forskjell fra ISDN til 2500/512 ADSL hehe, gleder meg som en unge. Hmm hvorfor er det ikke surround i PC høytalerene mine nå da tro *reparere* (PS. Pent brukt forkjølelse til salgs/Gis bort) chs89 - Neineinei, vi er FERDIGE med fotball nå, bla ettpar sider tilbake og se. Endret 13. oktober 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Meldingen jeg sendte kjæresten nå:"Du sa vi skulle prate etter kampen, og du tok deg nøyaktig femten min til å prate med meg før du skulle noe annet. Jeg er verdt femten min med stillhet. Hvordan tror du jeg føler meg nå? Er så lei av å aldri være snill nok, morsom nok, BRA NOK!!! Jeg er meg og det er mer enn nok. Hvis alt du kan gjøre er å legge på når jeg gråter, er du faen meg kald. Takk for en koselig samtale og at du fikk meg til å føle meg som et null..." Han kommer sikkert ikke til å svare engang. Helvete heller, jeg skulle liksom øve på prøve, så sitter jeg her og gråter... FOR HVA???!! *sende ut trøst* det der var ille ass... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 *sende ut trøst* det der var ille ass... Snilt til å være han, det skal han ha. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Skikkelig drittsekk altså? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 *sende ut trøst* det der var ille ass... Snilt til å være han, det skal han ha. du burde dumpe fyren. men så er du jo kanskje gravid...tror det blir ille å ha barnet alene+skole.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Love hurts (ment til AnAnAs) Meg og dama klarte å sovne ikveld, etter Hotel Cæsar Så har vi solgt huset vårt i Arendal nå, og vi må få med ENDEL ting hjem innen 2 uker... Så nå får jeg TV på rommet, greit stereoannlegg i stua og noe greier, detta blir digg. Ble ikke så mye inetthore som jeg håper på idag, hadde lyst til å diskutere litt natta Endret 13. oktober 2004 av bjaa Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 God natt, Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg