Fragletrollet Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Fotball suger. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Fotball suger. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 TaLK to the hand kuz i aint listening! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Fatter rett og slett ikke hva som er fasinerende med 22 menn som løper etter en lærkule. Men, det er jo min mening. Betyr ikke at andre ikke skal få se på det om de vil, så lenge ikke bruttern ser på det på _min_ tv... hehe :=) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Syns det er like morsomt og LATTERLIG når folk sier det derre med 22men og "lærkule" :!: :!: Jaja Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Fortell meg hva mer det er da? Åja, jeg glemte horder med gale, hylende og skrikende fans som er skikkelig opptatt av det ene laget sitt... Kanskje jeg skal skrive en oppgave om temaet? Ganske fascinerende hvordan så mange mennesker kan syntes et slikt spill kan være sååå utrolig spennende... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Oioioi for en landskamp! Norge - Slovenia 3-0, tre flotte scoringer, et agressivt Norge som ikke bare meier langt over midten, men faktisk spiller seg gjennom midtbanen med gode gjennombruddspasninger! O'lykke! Landskamp? Jupp. Fragletrollet: Nei, det gjør det da ikke. SnowDOG_: Ingen som sa det i dag... Men seriøst, deler ingen min interesse? Endret 13. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Fotball suger. Norge suger i fotball sorry fotball freAks Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Å herregud så vondt jeg har i brystet etter benkpress. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Herregud, det er jo helt sykt! Vel ok, noen vil syns det er "normalt", men det kan det på ingen måte være.. Spør 1000 folk på gata, 99% vil syns det der er SYKT. Tja....tenk på det sånt at 99% av folk syns bodybuildere er syke. Samme som 99% syns amstaff er en morderisk hunderase. Altså det betyr ikke at det er det selvom de fleste "tror" det er. Hør, hør. Et vesentlig moment. Jeg tillater meg selv å sitere George Carlin: Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that. Siden unødvendig smerte blir tatt opp som et viktig "poeng" i denne debatten, spør jeg så: hvor går grensen mellom "normalt" og "sykt"? Vokse leggene? Nappe øyenbryn? Brazilian waxing? Fjerne nesehårene? Ta hull i øret? Ta hull i nesen, leppene, tunge, brystvorter, navle, etc.? Ta en tatovering? Ta en scarification? Bli brandet? Fettsuge seg? Få satt inn brystimplantat? Fjerne føflekker? Bodybuilding? Få streng på tennene? ALT det jeg nevnte over, har med skjønnhet i en eller annen form å gjøre. Skjønnhet er i øyet som ser, det er udiskutabelt, og det skjønner jeg helt og fullt. Dere kan med andre ord drite i å bruke det at "jeg syns ikke det er fint" som et argument. Alt det jeg nevnte over, involverer også smerte i en eller annen grad. Frivillig og unødvendig smerte. Hvorfor er f.eks. det å ta hull i øret helt akseptert i samfunnet, når det gjør akkurat like vondt å ta en piercing i f.eks. leppen? En branding har gjentatte ganger blitt beskrevet som særdeles lite smertefull, og kan sammenlignes med å vokse leggene. Hvorfor er dette "sykt"? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Å herregud så vondt jeg har i brystet etter benkpress. Frivillig, unødvendig smerte. Helt sykt, spør du meg. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 *gjesp* Noen som er enig at norsk prøver er så kjedelig? Har prøve imorgen om realisme og naturalismens forfattere og deres verk. Har sittet her og pugga siden kl.19 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Men seriøst, deler ingen min interesse? Bandidos Pelle lever for fotball. (blant annet, vil jeg tro) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Fotbaaaalll Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Å herregud så vondt jeg har i brystet etter benkpress. Frivillig, unødvendig smerte. Helt sykt, spør du meg. Smerten under/etter trening og stølheten dagene etter er jo bare helt fantastisk! Kjenner at du vokser! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Bort med fotball! Få det iallefall av kanaler som TV3, og heller la de sende filmer som ikke er 5 år gamle! Det hadde vært noe Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Ikke like koselig å sitte med is på knærne og nesten ikke kunne gå. Tror jeg skal ta treningspause neste uke gitt... Selv om det egentlig ikke skulle være noe problem å trene for fullt nå. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Å herregud så vondt jeg har i brystet etter benkpress. Frivillig, unødvendig smerte. Helt sykt, spør du meg. Smerten under/etter trening og stølheten dagene etter er jo bare helt fantastisk! Kjenner at du vokser! Vet, men bare så vondt der og da. Edit: psilocybe, man blir sterk av trening, så det er verdt det. Hva positivt får man av å skjære bort huden? Men nå gidder jeg ikke denne diskusjonen lenger. Endret 13. oktober 2004 av rlz Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Meldingen jeg sendte kjæresten nå: "Du sa vi skulle prate etter kampen, og du tok deg nøyaktig femten min til å prate med meg før du skulle noe annet. Jeg er verdt femten min med stillhet. Hvordan tror du jeg føler meg nå? Er så lei av å aldri være snill nok, morsom nok, BRA NOK!!! Jeg er meg og det er mer enn nok. Hvis alt du kan gjøre er å legge på når jeg gråter, er du faen meg kald. Takk for en koselig samtale og at du fikk meg til å føle meg som et null..." Han kommer sikkert ikke til å svare engang. Helvete heller, jeg skulle liksom øve på prøve, så sitter jeg her og gråter... FOR HVA???!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg