Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha, den amiga saken var jo feeet :p Minner meg om det slå på ring kunne mekka for kødd.. Men slå på ring gjør alt det der så sinnsykt mye bedre ;)

Btw, alle, stikk inn på nrk.no/underholdning og se på siste slå på ring episode. Når du har fått vekk melkesyra i magemusklene etterpå, kan du se på resten. Slå på ring er så sinnsykt bra. Seriøst.

Synger: "fuglfisken, fuglfisken, fuglfisken..."

Lenke til kommentar

Da er jeg endelig hjemme. Var så mye jeg hadde lyst til å kommentere/ svare på at jeg pastet mildertidig inn i notepad. Og ****** i helvette. Jeg måtte gjøre alt på nytt. Klikka på et eller annet som gjorde at jeg lukka alle vinduene og åpna hjelpedrittern. Hor!

Here goes:

nope, Half-Life cd-keyer har da bokstaver & tall antar jg

Neh, de fleste består bare av siffer (og bindestreker).

EDIT: også domo da

Ikke Domoarigatojæværn, håper jeg?

godt over 10.000

Vel, SO1 skulle jo stoppe på akkurat 10k. Hartge var bare ikke rask nok.

Er det bare jeg som gleder meg til Jul her eller?

Eh, nei? Jeg er antakeligvis den som gleder meg mest til jul, på hele forumet. Skal snart lage en julesang-tråd, så jeg kan gardere meg mot å glemme noen julesanger jeg må ha.

Seff er du feit... se på avataren min -> klart jeg er firkanta, og full av brun pels... Hvorfor skulle jeg ellers ha den? Og Thea, hun er blå :O

Og jeg er en psyk pokémon!

Har nå trent masse, og alt for hardt. Nå skjelver jeg bare jeg løfter mobilen.. Jippi

Jass, sånn erlitt tøft. Sånn får jeg også. Skulle drikke kakao etter å løfta noen heeeftig tunge tømmerstokker i sommer. Greide så vidt å løfte koppen etteerpå.

tja, moro med mange poster da!
Nei.

Sier du bare fordi jeg har fler enn deg. :p

btw: Her i SO3 liker vi ikke:  1. Rasisme  2. Folk som spør hva SO er  3. Folk som er frekke

... Og folk som ikke har lest hele tråden. ;)

Hva har skjedd med soso? Hvor er bestisen min? *savne*

Jeg var på 75-årsdagen til bestemor. Da jeg fikk vite at den ekle tremenningen min skulle komme, ble jeg skikkelig skuffa, og forberedte meg på en skikkelig drittkveld, men faren til han andre kule tremenningen min dukka opp (Kjell som er lærer på Ellingsrud, Thea), og han er kul. Snakka mye med han. Dessuten var han ekle tremenningen min ganske grei i dag. :)

Lenke til kommentar
Gjest mafister

uff, don't get me started. Driver og sier at jenter fra øst er sluts osv. Jeg har busta han, han later som jakka hans er canada goose, men det er sånn billigmerke. Han er dritekkel, sier så mye dumt, og...fy ******, jeg skal seriøst banke han en dag. Hvis dere ser han i byen en dag, gjør meg en tjeneste og slå han RETT NED.

fnis, sosohal. fin oppsummering

Lenke til kommentar
uff, don't get me started. Driver og sier at jenter fra øst er sluts osv. Jeg har busta han, han later som jakka hans er canada goose, men det er sånn billigmerke. Han er dritekkel, sier så mye dumt, og...fy ******, jeg skal seriøst banke han en dag. Hvis dere ser han i byen en dag, gjør meg en tjeneste og slå han RETT NED.

fnis, sosohal. fin oppsummering

Sånne folk har jeg gått på skole med i alle år... uff blir trist bare av tanken. Glad jeg kom meg til en skole med litt andre folk også :)) Hvilket merke jakka hans er betyr jo ingenting, men det er patetisk å late som det er noe annet ja. han ser forresten seriøst ut som en 8.klassing. Jeg er pasifist, altså ikke-vold, er kun 2 perosner på forumet jeg kan tenke meg å slå ned, nevner seff ikke navn.

EDIT: Klassebilde, NUH! NUH NUH (hint?) NUH...

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Går med Hennez & Maurits klær jeg, men INNRØMMER det. En KLAR forskjell fra sukkerklumpen. :no:

Uansett, nå vet dere hva jeg har med å gjøre. Enough said.

Noen som vil være her til 23.19 med meg?

Jadda :ermm:

EDIT:

Haltan, greit, skal bare ta bort meg 1st, gi meg mailen din da.

Endret av Candyfloss
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...