Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, uansett hvor mye du diskuterer Psilo, som kommer man ikke bortifra at å få skåret bort hud med skalpell uten bedøvelsesmiddel for at det skal se pent ut er unormalt. Uansett. Men at det er unormalt betyr ikke nødvendigvis at det er negativt? Fordi jeg hører på "unormal" musikk, betyr ikke at musikken jeg hører på suger?

 

Men, smerte er en varselsmekanisme, og å da "trosse" dette pga. at det skal se fint ut (dette er opp til en og enhver. Jeg respekterer selvfølgelig at andre synes det er pent, og jeg regner med at andre respekterer meg på like linje, selv om jeg synes det ser helt jævlig ut. Det er ikke min arm.) er unormalt, uansett. Det er rett og slett ikke normalt å bli skåret i frivillig.

 

Og, å sammenligne tatoveringer og piercinger med å henge i taket etter kroker, synes jeg blir for dumt.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke førstehåndskunnskap til tatoveringer, så jeg tar forbehold om at jeg kan tråkke i salaten her.

 

Jeg mener tatoveringer blir litt annerledes. Jeg vet hvor vondt det er å få dype kutt i armen, og jeg kan ikke forestille meg at en tatovering vil gjøre like vondt. Så vidt jeg vet er fargestoffene i en tatovering rett under hudlaget, og siden nålen er så tynn, vil det ikke gjøre like vondt som å lage arr i selve huden.

 

Fragletrollet: bra innlegg

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar

Å, herregud! Diskuterer dere dette ENNÅ? Skjerp dere da, greit, jeg synes det var litt merkelig, men det er fordi jeg ikke liker smerte, ville ikke utsatt meg for sånt, men om det er noe andre mennesker vil, så må de da få lov til det uten bli kalt sinnsyke? Synes motivet var litt tøft, om det ikke blir gjort ofte er vel likegyldig?

 

EDIT: dD, ser vi postet likt, du bør vel kanskje skrive om til "de to over han over" :p

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Herregud, det er jo helt sykt! Vel ok, noen vil syns det er "normalt", men det kan det på ingen måte være.. Spør 1000 folk på gata, 99% vil syns det der er SYKT.

Tja....tenk på det sånt at 99% av folk syns bodybuildere er syke. Samme som 99% syns amstaff er en morderisk hunderase. Altså det betyr ikke at det er det selvom de fleste "tror" det er.

 

 

Anyways hodet verker til de grader idag også. Har ikke giddet å sitte noe særlig foran pc'n idag.

 

Edit: Bra fotballkamp idag ja. :thumbup::w00t:

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...