Jørgen Sørheim Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 MEN, er det ikke litt mer normalt og mindre urovekkende med en tatovering enn å skjære av huden? Det blir oftere gjort, jo, så i den forstand kan du kalle det "mer normalt". Men hvor sykt er det ikke å stikke hull på huden flere hundre tusen ganger for å få et motiv under? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Men likevel veldig unormalt. Og det majoriteten synes er unormalt, blir ofte kalt sykt. det blir kalt sykr men det er det ikke. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Altså, uansett hvor mye du diskuterer Psilo, som kommer man ikke bortifra at å få skåret bort hud med skalpell uten bedøvelsesmiddel for at det skal se pent ut er unormalt. Uansett. Men at det er unormalt betyr ikke nødvendigvis at det er negativt? Fordi jeg hører på "unormal" musikk, betyr ikke at musikken jeg hører på suger? Men, smerte er en varselsmekanisme, og å da "trosse" dette pga. at det skal se fint ut (dette er opp til en og enhver. Jeg respekterer selvfølgelig at andre synes det er pent, og jeg regner med at andre respekterer meg på like linje, selv om jeg synes det ser helt jævlig ut. Det er ikke min arm.) er unormalt, uansett. Det er rett og slett ikke normalt å bli skåret i frivillig. Og, å sammenligne tatoveringer og piercinger med å henge i taket etter kroker, synes jeg blir for dumt. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Jeg har ikke førstehåndskunnskap til tatoveringer, så jeg tar forbehold om at jeg kan tråkke i salaten her. Jeg mener tatoveringer blir litt annerledes. Jeg vet hvor vondt det er å få dype kutt i armen, og jeg kan ikke forestille meg at en tatovering vil gjøre like vondt. Så vidt jeg vet er fargestoffene i en tatovering rett under hudlaget, og siden nålen er så tynn, vil det ikke gjøre like vondt som å lage arr i selve huden. Fragletrollet: bra innlegg Endret 13. oktober 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Å, herregud! Diskuterer dere dette ENNÅ? Skjerp dere da, greit, jeg synes det var litt merkelig, men det er fordi jeg ikke liker smerte, ville ikke utsatt meg for sånt, men om det er noe andre mennesker vil, så må de da få lov til det uten bli kalt sinnsyke? Synes motivet var litt tøft, om det ikke blir gjort ofte er vel likegyldig? EDIT: dD, ser vi postet likt, du bør vel kanskje skrive om til "de to over han over" Endret 13. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Ord på dere to over her Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Å herregud.. La nå folk gjøre det de vil, uten å måtte kaste dem i en bås. Mannen gjorde det, likte det, det betød noe for han, folk aksepterer det(noen), life goes on.. Er det så vanskelig? Jaja.. Sykkelen min var helt suveren nå, funket flott Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Sitti 10 timer i gruppearbeid i dag! akkurat passe... *frokost* Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Det er bra at enkelte er kritiske. Holger has spoken. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg startet visst stordebatt her. Fiffige greier. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Henrik has left the building! Inntil videre. Jeg har hatt siste ordet altfor lenge nå! EDIT 2: jeg drepte SO3. Endret 13. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg får projektor(PE7800) og Tagan 480watt strømforsyning i morra!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) It's ALIVE! Dette var mitt innlegg nummer 500 i SO3. Endret 13. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Da fant jeg ut at jeg ikke kan gå på Slayer konserten på Fredag. For jeg skal opereres. Dette hadde jeg virkelig sett fram til. Hihi. Jeg skal! *pekepåogleondt* Neida. *trøste* Endret 13. oktober 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg var først ute med redning Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Oioioi for en landskamp! Norge - Slovenia 3-0, tre flotte scoringer, et agressivt Norge som ikke bare meier langt over midten, men faktisk spiller seg gjennom midtbanen med gode gjennombruddspasninger! O'lykke! Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 LOL. Prøver noen å påstå at det er normalt å skjære av hud uten at man må/trenger det for some reason, ja da må jeg nesten le. Der tapte du så det sang Jørlsrud! Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Hva snakker pain om? Uansett, opera + hurtigsvar er æsj, reload for pokker! edit: og det gjorde den Endret 13. oktober 2004 av Sub-Lock Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 Oioioi for en landskamp! Norge - Slovenia 3-0, tre flotte scoringer, et agressivt Norge som ikke bare meier langt over midten, men faktisk spiller seg gjennom midtbanen med gode gjennombruddspasninger! O'lykke! Landskamp? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Herregud, det er jo helt sykt! Vel ok, noen vil syns det er "normalt", men det kan det på ingen måte være.. Spør 1000 folk på gata, 99% vil syns det der er SYKT. Tja....tenk på det sånt at 99% av folk syns bodybuildere er syke. Samme som 99% syns amstaff er en morderisk hunderase. Altså det betyr ikke at det er det selvom de fleste "tror" det er. Anyways hodet verker til de grader idag også. Har ikke giddet å sitte noe særlig foran pc'n idag. Edit: Bra fotballkamp idag ja. Endret 13. oktober 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg