Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
psilocybe: Ville du gjort dette for å markere din datters bursdag?

Hva har det med saken og gjøre?

 

Folk markerer ting på forskjellig måte, noen feirer bursdagen sin, andre ikke.

 

wh1te: syns du. EOD!

Spurte psilocybe om det for å vise hvor unormalt (derav sykt) dette er.

Lenke til kommentar
Ingen som svarte på hvordan dette var en gave til datteren, jeg skjønner det fortsatt ikke.

Jo, jeg.

 

Han sa at han satte ett merke for en stor begivenhet i livet hans, noe han alltid vil huske. Ikke det at han vil glemme datteren, men at han har ett synlig minne med seg hele tiden. MAO, han har med seg arret istedet for det klisjèfylte bildet i lommeboka.
Lenke til kommentar
wh1te, du er bare trangsynt, intet annet.

Fordi jeg definerer hva som er sykt? Du er elendig å diskutere.

Velger å tro at du definerer hva du synes er sykt og ikke de andre.

Hvorfor er man sinnsyk? Fordi man er til en stor grad annerledes enn mengden.

Hvorfor er dette sykt? Fordi det er ikke noe mengden ville gjort.

 

Ja, det er faktisk det store flertall som bestemmer hva som er normalt og ikke.

om man er annerledes en mengden så er man ikke sinnsyk! :roll:

Det er dumest jeg har hørt på lenge og jeg hører mye rart....

Alle har jo forskjellige preferanser og viser det men som de som er det store flertall er som regel de som kjemper for å være blandt de "normal" pga at de ikke tørr å være seg selv eller gjøre hva de føler for.

Lenke til kommentar
psilo: gidder ikke 7 sider, så jeg spør: hva hadde det med datteren å gjøre?

Det stod på side nummer to.

 

As for doing it for myself, of course I did. It was a ritual for me, to remember my daughter's birth by. Moving on to the symbolism, I hadn't originally planned to elaborate on it here, but if you must know, the heart rythm represents my daughter's heart rythm, and it breaks the two broad bands on the inside of my arm to symbolise her soul breaking free from confinement (the womb). This was planned for well over a year (although changes were made up until the last minute), and you coming here to spew shit about it says more about your character than mine, in my opinion.

 

Fordi det er sykt. Hva er så sykt? Det er de tingene og avgjørelsene som skiller seg ut i fra hva mengden ville gjort. De fleste av oss ville ikke gjort det han gjorde, av åpenbare grunner. At det er lemlestelse og smerte involvert gjør det bare verre. Det er selvdestruksjon. Mannen er fysisk selvdestruktiv.

 

Jaha. Så hvis han hadde fått dette motivet gjort som en tatovering istedenfor, så hadde alt vært helt greit? Men så lenge en skalpell kommer inn i bildet, så er det sykt?

 

sluffy: oppfatningen at tatoverte/piercede/"scarifikerte" mennesker er skumle, er blandt de fordommene dårlige foreldre overleverer til sine barn.

 

Han som er på bildene skriver følgende:

 

Luckily, the world does not only consist of assholes like yourself, and in my experience, people are pretty tolerant of weird shit they don't understand once they pick up on the fact that the person behind all the weirdness is just as good as them on any level.

 

Meget enig.

Lenke til kommentar
Jaha. Så hvis han hadde fått dette motivet gjort som en tatovering istedenfor, så hadde alt vært helt greit? Men så lenge en skalpell kommer inn i bildet, så er det sykt?

Det eg reagerer meste på at det er faren som gjør dette på dattera si og at han ikke bruker smertestillende. Hva om hun 10 år senere finner ut at det arret ville hun faen meg ikke ha?

Lenke til kommentar
TLZ: Dette er faren som får gjort på seg selv. Datteren er ett år gammel.

*ehem* :blush:

Beklager misforståelsen...

 

Personlig så kunen eg aldri tenkt meg å ta et sånn skarmerke...

 

Men folk for gjøre hva de vil :)

(Men eg synes forsatt det er litt små sykt :p)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...