Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
Ahhh. La meg nedpå isted fordi eg hadde intens hodepine så tok eg 4ibux som en kompis tok med til meg.  :love:

 

Anyways har ikke vondt i hodet nå men føler meg like kvalm og jævlig. Får vel feber i løpet av natten elns. Svin kaldt ute og eg må ut med pelsen no matter what.

 

Jaja.

4 stk :ermm:

Ibux er vel 200 mg mens Paracet er 500 mg. På Paracet-pakken står det maks 4 pr. dag, ergo 4 Ibux er helt trygt. :)

 

Jeg knasket 4 Paracet og 8 Ibux pr. dag 3 dager i strekk for 3 år siden. Bihulebetennelse :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
paracet og ibux er for pinglete. paragin forte duger

Paralgin Forte, ja. Tok en slik også i samme periode (var borte hos mormor og snatchet leddgiktmedisinen hennes), men var for neddopet fra før til å kjenne noe.

Lenke til kommentar

@ wh1te, Men da tok du hvor mange av gangen?

 

PÅ paracet pakken står det Over 40Kg 1-2 tab. 3 ganger om dagen...

hvis ikke annet er avtalt

 

EDit:

[snowDOG_ , Skrevet 13/10/2004 : 01:35]

Paragin forte tror eg ikke har prøvd men av paracet og ibux er det stor forskjell på meg. Altså eg kan ta 2 ibux og det funker allerede på 30min elns men eg kan ta mange fler paracet og nothing. Tror det kommer ann på personen. shrug.gif

 

sånn har jeg også det, Ibux er best.

Men det finnes forskjellige ibuxmerker, f.eks ibumetin el. det er akkurat det samme, bare billigere!

Endret av TheMasteR
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
PÅ paracet pakken står det Over 40Kg 1-2 tab. 3 ganger om dagen...

hvis ikke annet er avtalt

Det var det ja. Tok 6 stk til dagen.

 

Tok bare en Paralgin Forte.

Lenke til kommentar

hehe, samme prinsippet her  :thumbup:

 

 

Men pass på når du tar slike kurer at du trener HARDT.

Eller så kan vi begynne og kalle deg bubba fett :p:ermm:

Å når du først skal ha hviledagen, så hviler du..... :)

hehe :p Ikke et gram fett for mye på den kroppen der nei. Så du må nok se langt etter å kalle han bubba fett haddis ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...