Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Åsmund: offtopic teller ikek i counten, og spam suger. *hinthint* /me heter da Halvdan (*ikke like navnet*)... btw: Thea, kjenner du en retard som heter Dagfinn på handelsgym? Vel når det gjelder pewser har man tre valg. 1. Hun får unge i fleng, uaktuellt. 2. Hun går på p-piller til hun dør av kreften de meget lett fremkaller. 3. Hun kastreres og lever lykkelig, dog ungeløs til hun dør. Endret 25. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Åh, tror jeg hadde gått for mannepus jeg Halvdan, seriøst? Det var bare gromt, da. Hvis det stemmer. Næææh, ingen Dagfinn som jeg kjenner. Kjenner du en som heter Herman? Han er jeg heftig uvenn med Hva har skjedd med soso? Hvor er bestisen min? *savne* EDIT: Tror bjaa heter Bård? Endret 25. november 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 BjaA=bjaa=bjå=fredrik=bjaaland Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 ørsj... har krl prøve i morgen jeg... har ikke lest engang.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Åh, tror jeg hadde gått for mannepus jeg Halvdan, seriøst? Det var bare gromt, da. Hvis det stemmer. Næææh, ingen Dagfinn som jeg kjenner. Kjenner du en som heter Herman? Han er jeg heftig uvenn med Hva har skjedd med soso? Hvor er bestisen min? *savne* EDIT: Tror bjaa heter Bård? Mannepuser er mindre kewsete ( Vår Tussi er teh überkews ) Is grom a good or a bad thing? seff stemmer det... Kjenner en TOR Herman, dette har vi prata om før Si ifra når klassebildene deres er klare "sosohaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal" *rope så det ljomer over hele de_dust* "det er maaaaaaaaat" Bjaa: Bjaaland: Fredrik Bjaaland: Freddy Bjaaland, norgesmester i utfor. EDIT: Snakker om sola (sosohal)... Endret 25. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Nå blei jeg i mindre godt humør igjen....din røde ****** Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Spilles på amp'en nuh: "Nina Simone, Billie Holiday, Ella Fitzergald - Body And Soul" People: Stikk på kazaa, søk på Billie Holiday, og last ned alt. Søk på John Coltrane, last ned alt. Lag en cd full av disse. Inviter venner på middag en kveld. Sett på cd. Kos dere. Fin oppskrift? Finnes ikke bedre stemningsmusikk enn dette! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Nå blei jeg i mindre godt humør igjen....din røde ****** wtf? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jonnæææh: vi oppfordrer ikke til piratkopiering, gjør vi vel? BjaA: ok, den var kanskje litt over grensen. ( unnskyld. now FLAME ME BITCH! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 JEg gir ****** med god samvittighet her i SO Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 *HIM - Funeral Of Hearts* Gromlåt! Ja, Haltan, gromt = coolt. Klassebildene er klare, de. Ligger bare og venter på dæ. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 gidd å mobb Bjaa da! Haltan, nå du selv lager "de hellige 3 bud" så er det ikke så veldig lurt å bryte 1/3 del av alle reglene dine Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hakke fått klassebilde enda Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Ja, og ... HVOR? ) Funeral of Hearts er grommegromm ) Du kan dette med musikk du? Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hva syns dere om den låte her? http://mscon.net/amiga/mitt/Lotus%202000.MOD Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 /me henter mat og drikke brb ) btw: Her i SO3 liker vi ikke: 1. Rasisme 2. Folk som spør hva SO er 3. Folk som er frekke nvoetfiv: eat smegma... hm, er "vi" i dette tilfellet deg? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Æ kainn det sjø Vel, egentlig er jeg altetende. HIM og Vanessa Carlton er det jeg hører på for det meste. Stilkræsj. Vanessa Carlton ligner forresten på meg. Eller, jeg ligner på henne. Begynner å bli småtrøtt. Nå tygger jeg på den siste clementinbåten. Hvor? Klassebilder? Tror ikke de har lagt de ut på hjemmesiden enda, så har bare av min klasse, på pcen. Endret 25. november 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 kan du VÆÆÆÆR så snill å sende i en mail? Vil gjerne sjekke om jeg kjenner noen i klassen din vettø jaja, vi, meg.. whatever var egentlig bare et hint til en viss person.. hvem? Det kan dere lure på... Åsmund: Hva i svarteste nissesatans wannabegaytrance ejaymixup oppkastmusikk med trekkspillbeat er det der? :| Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hehe..beste sangen ever. er fra et gammalt amiga spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg