Fredrik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 AnAnAs, du vet alle lurer på det. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 AnAnAs, synes heller dere burde fuck for forest, og holde dere borte fra Mcdonalds-anti-regnskog-burger med 90% vann, 9%dritt og 1 prosent genmodifisert kjøtt! Support your local Kebab/shingshog/burger-sjappe. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Men Thea det vi lurer mest på er vel om du har vært hos legen idag eller ikke? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Men Thea det vi lurer mest på er vel om du har vært hos legen idag eller ikke? Nei, jeg turte ærlig talt ikke. Er så mye som tyder på at jeg er det, så jeg driver liksom og utsetter det og utsetter det.... lille Thea er litt redd innerst inne, ja. Men en venninne skal være med meg neste uke. Vil ikke ha med typen, blir bare for "virkelig". Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Skjønner deg godt.. Lykke til ihvertfall! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Argh...husker første gang jeg måtte være med på en gravidtest med dama (x-dama nå da) Var så redd jeg kunne pissa på meg der og da Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Argh...husker første gang jeg måtte være med på en gravidtest med dama (x-dama nå da)Var så redd jeg kunne pissa på meg der og da Uff, den der er lei... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nå er det nye MSn greier igjen: Legg merke til Leif.... Så snart du leser det her elsker noen deg og noen drømmer om deg, kopier dette og send det til 10 av dine venner, og så venter en overraskelse deg (om du tror det eller ei... Så bare gør det) dette er en kærlighets beskjed såm startet i år 2ooo.. send det til 10 personer og så kommer den du elsker og kYsSer deg om 6 dager SÅM da eller? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Argh...husker første gang jeg måtte være med på en gravidtest med dama (x-dama nå da)Var så redd jeg kunne pissa på meg der og da Uff, den der er lei... Jupp, Det har skjedd 2 ganger med 2 forskjellige jenter Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Argh...husker første gang jeg måtte være med på en gravidtest med dama (x-dama nå da)Var så redd jeg kunne pissa på meg der og da Uff, den der er lei... Jupp, Det har skjedd 2 ganger med 2 forskjellige jenter Hmm, Friends på zombieboksen. Endret 12. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Tror pc'en min begynner å bli syk. Kanskje på tide med en formatering snart, 24 uker siden sist. det kan vel ha noe med alle de lugubre sidene du er inne på :!: Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg bestilte liten dobbel cheeseburgermeny med CL, og skuffende nok orket jeg bare halvparten av burgeren og litt pomfri før jeg ble mett. Jeg har blitt en kylling Likevel om du er jente er da det veldig lite. Liten mage. Jeg spiser en Big King XXL meny og en ekstra burger på Burger King før jeg blir mett. Nei du, dette 100-kilosbeistet er stolt av magen sin. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg spiser en Big King XXL meny og en ekstra burger på Burger King før jeg blir mett. Nei du, dette 100-kilosbeistet er stolt av magen sin. Jeg vet, skuffende. Før kunne jeg skyfle innpå en stor BigMac-meny før jeg ble mett. Kanskje til og med spise dessert der. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Legg på deg. Det gjorde jeg, og er fremdeles like sæxi. Gått opp fra 85 til 100kg på et år omtrent. *stolt* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Legg på deg. Det gjorde jeg, og er fremdeles like sæxi. Gått opp fra 85 til 100kg på et år omtrent. *stolt* Er ikke derfor. Veier mer nå enn jeg gjorde da. Har vel bare blitt mer jentete Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Legg på deg. Det gjorde jeg, og er fremdeles like sæxi. Gått opp fra 85 til 100kg på et år omtrent. *stolt* hvor høy er du da? btw, så veier jeg 88 kg (i dag hvertfall) og er ca 1.85. Endret 12. oktober 2004 av andesam Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 rlz: welcome in the 100kilos club Da så jeg på CSI, og CSI Miami etter det! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Jeg gikk opp fra 75 til 85 (vektøknigskur, kreatin og proteiner) La meg i hard trening gikk ned til 72 Så gikk jeg opp til 75 kg igjen.... Alt dette klarte jeg uten BigMac meny... Endret 12. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er ikke derfor. Veier mer nå enn jeg gjorde da. Har vel bare blitt mer jentete Eller mer guttete. Muskler veier mer enn fett vet du Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Så gikk jeg opp til 75 kg igjen.... Jeg veier også 75kg nå. Passelig vekt det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg