Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siste på MSn fronten:

We are very sorry for the problems that MSN are having but they will be fixed. MSN will shut down at 12:00 tonight for a week or so until we can figure out what has been going on. please send this once again to at least 25 people it doesn't matter if they are the same people just do it so that we will not shut your account down thank you!

:roll: Tror ikke en dritt på det.

Hmm. Jeg har ikke fått den mailen. De bør ikke slete mailen min... :hrm:

Lenke til kommentar
Siste på MSn fronten:

We are very sorry for the problems that MSN are having but they will be fixed. MSN will shut down at 12:00 tonight for a week or so until we can figure out what has been going on. please send this once again to at least 25 people it doesn't matter if they are the same people just do it so that we will not shut your account down thank you!

:roll: Tror ikke en dritt på det.

Hmm. Jeg har ikke fått den mailen. De bør ikke slete mailen min... :hrm:

Er ikke meil, bare går over IM....

Fikk en annen versjon nå:

Systemet vil være slukket et par dager for å finne problemet. Vi vil også finne ut hvor mange mennesker som fortsatt ønsker å bruge msn. Videresend vennligst denne beskjeden til minst 25 personer, så vi vet at du er en av de som ønsker å fortsatt bruke MSN... Torsdag 14 oktober blir msn messenger lagt ned i 7 dager

Har ikke sendt de til NOEN jeg.

Lenke til kommentar
Systemet vil være slukket et par dager for å finne problemet. Vi vil også finne ut hvor mange mennesker som fortsatt ønsker å bruge msn. Videresend vennligst denne beskjeden til minst 25 personer, så vi vet at du er en av de som ønsker å fortsatt bruke MSN... Torsdag 14 oktober blir msn messenger lagt ned i 7 dager

Han må være 14 år og ekstremt morsom han som laget den der.

Lenke til kommentar
Noen som har noen skikkelige fakta komme med ang. AnAnAs?

Overlever du ikke når den eneste (nesten) jenta ikke er her?

Per Inge??? Anyways...

Blei litt usikker når Blackslash sa at hu var gravid, mens mange sa at hu ikke var det.

Gravid, ikke gravid, what the fuck is the difference?

The fuck is all the difference needed. :roll:

Lenke til kommentar

Han må være 14 år og ekstremt morsom han som laget den der.

Ekstremt plagsom iallefall, fått den meldingen 4ganger nå.... ILLE, ILLE, at folk sender slikt videre, de tror på det og vettu! :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...