rlz Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Da er Medal of Honor ferdig installert. *spille* Torsdag 14 oktober blir msn messenger lagt ned i 7 dager send det videre. Dette er sant. Tror du ikke på det les her: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/10/12/411083.html Dette er sikkert bare bullshit? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Den gode nyheten er at hunden ikke skadet seg så mye at den trenger å opereres. Han trenger bare tid. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Nuhvel, har opplevd å bli flamet fra her til Gausdal pga. ingenting der.Kalte meg ett sykt individ, og ba meg ta mitt eget liv, hvorfor? Han forsto ikke en vits jeg kom med Hvem da? Kan være det samme, gidder ikke å henge ut noen som det rett og slett viser seg å være helt korka spørr du meg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Dette er sikkert bare bullshit? Ja, M$ gidder ikke stenge det ned bare fordi folk er idioter... SnowDOG_, det var godt å høre. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Den dårlig nyheten er at eg holder på/er syk. Heftig hodepine, kvalm, tett i naien, gåsehud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Heftig hodepine, kvalm, tett i naien, gåsehud. Du slipper hvertfall å gå på skolen i morgen. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Noen som har noen skikkelige fakta komme med ang. AnAnAs? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Skole ? WTF is skole? *brekke seg* Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Noen som har noen skikkelige fakta komme med ang. AnAnAs? Nei, og ingen kommer til å si det til deg heller. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Noen som har noen skikkelige fakta komme med ang. AnAnAs? Nei, og ingen kommer til å si det til deg heller. *lure på* Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Den dårlig nyheten er at eg holder på/er syk. Heftig hodepine, kvalm, tett i naien, gåsehud. god bedring! Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Noen som har noen skikkelige fakta komme med ang. AnAnAs? Har jeg gått glipp av noe? Har noe skjedd her? Endret 12. oktober 2004 av Jonas Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Noen som har noen skikkelige fakta komme med ang. AnAnAs? Har jeg gått glipp av noe? Har noe skjedd her? AnAnAs skulle skjekke om hun var gravid i dag.. God bedring Snowdog_ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Torsdag 14 oktober blir msn messenger lagt ned i 7 dager send det videre. Dette er sant. Tror du ikke på det les her: http://www.dagbladet.no/dinside/2004/10/12/411083.html Dette er sikkert bare bullshit? Står jo ingenting om det der. Og så vidt jeg forstår det er det jo en orm som sprer gjennom filer man må ta imot. Altså veldig lite sannsynlig at man stnger det pga det. Og hvorfor skulle de stenge det om 2 dager? Noen som har noen skikkelige fakta komme med ang. AnAnAs? Overlever du ikke når den eneste (nesten) jenta ikke er her? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvis hun vil at vi skal vite noe, sier hun det sikkert selv. Hvis ikke, lar vi henne holde det for seg selv. Er jo tross alt ganske privat.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Takk takk. Ikke EN jævla hodepine tablett i huset! FFS http://www.ba.no/nyheter/article1284290.ece Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Noen som har noen skikkelige fakta komme med ang. AnAnAs? Overlever du ikke når den eneste (nesten) jenta ikke er her? Per Inge??? Anyways... Blei litt usikker når Blackslash sa at hu var gravid, mens mange sa at hu ikke var det. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Regel nummer 1 i SO3: Aldri tro på rykter. Regel nummer 2 i SO3: ALDRI tro på rykter. Regel nummer 3 i SO3: ALDRI tro på rykter Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Siste på MSn fronten: We are very sorry for the problems that MSN are having but they will be fixed. MSN will shut down at 12:00 tonight for a week or so until we can figure out what has been going on. please send this once again to at least 25 people it doesn't matter if they are the same people just do it so that we will not shut your account down thank you! Tror ikke en dritt på det. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 12. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2004 Haha. Så typisk MSN. Hvis noen i min kontaktliste sier det der til meg blokkerer og sletter jeg dem umiddelbart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg