x871kx6167ss7 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) okay, change of topic.hmmm, har ananas vært hos legen enda? [sPRE RYKTE] Hun var gravid... [/sPRE RYKTE] EDIT: Dersom det var de spygreiene det var snakk om, da EDIT2: Hvis ikke var hun ikke gravis, da hadde hun kun bruket et ben... Endret 12. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 okay, change of topic.hmmm, har ananas vært hos legen enda? [sPRE RYKTE] Hun var gravid... [/sPRE RYKTE] Hmm... Hvorfor tror jeg ikke helt på deg.... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 All bow before the allmighty Gamer-guru. lukter jeg en anelse sarkasme? hehe Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) okay, change of topic.hmmm, har ananas vært hos legen enda? [sPRE RYKTE] Hun var gravid... [/sPRE RYKTE] Hmm... Hvorfor tror jeg ikke helt på deg.... Vet vel ikke jeg... [FLISESPIKKERI]Men burde det ikke være " All bow for the allmighty Gamer-guru " ?[/FLISESPIKKERI] Jeg liker [] [/] Det er egentelig stygt ... Endret 12. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 ARgh... Dette likte jeg ikke...stakk for kvelden jeg....... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 okay, change of topic.hmmm, har ananas vært hos legen enda? [sPRE RYKTE] Hun var gravid... [/sPRE RYKTE] Hmm... Hvorfor tror jeg ikke helt på deg.... Vet vel ikke jeg... [FLISESPIKKERI]Men burde det ikke være " All bow for the allmighty Gamer-guru " ?[/FLISESPIKKERI] Jeg liker [] [/] Det er egentelig stygt ... hey,ingen bøyer seg ok? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Nå skal jeg hjem! Håpe noen er hjemme da! Hade på bade, din gamle sjokolade. Ser deg igjen din gamle karamell! Hva skje'a bagera, ingen ting tingeling. Ikke en dritt brad Pitt... DET var morsomt det! EDIT: *bøye seg for Gamer-guru* Endret 12. oktober 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 why you no good, sorry ass son of a *heartattack*. god tur hjem... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 [FLISESPIKKERI]Men burde det ikke være " All bow for the allmighty Gamer-guru " ?[/FLISESPIKKERI] Jeg liker [] [/] Det er egentelig stygt ... Nei. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det er ikke morsomt på hw.no@undernet... de bare erter meg *hoppe utfor stup* Du får si det der da. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 De er greie på #hw.no, alt er fint, ingen er slemme. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nuhvel, har opplevd å bli flamet fra her til Gausdal pga. ingenting der. Kalte meg ett sykt individ, og ba meg ta mitt eget liv, hvorfor? Han forsto ikke en vits jeg kom med Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nuhvel, har opplevd å bli flamet fra her til Gausdal pga. ingenting der.Kalte meg ett sykt individ, og ba meg ta mitt eget liv, hvorfor? Han forsto ikke en vits jeg kom med ja det virket jo som et hyggelig sted.... Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 nei, jeg holder meg på #ok.no @ EFnet jeg.. og quakenet da.. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Bruker nesten aldri mIRC jeg, hva er poenget? Får det ikke helt til å funke heller, eller, jo, litt, men det er litt merkelig... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nuhvel, har opplevd å bli flamet fra her til Gausdal pga. ingenting der.Kalte meg ett sykt individ, og ba meg ta mitt eget liv, hvorfor? Han forsto ikke en vits jeg kom med Hvem da? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Bruker nesten aldri mIRC jeg, hva er poenget?Får det ikke helt til å funke heller, eller, jo, litt, men det er litt merkelig... brukte det for et par år siden, vurderte å prøve igjen, men koster visst penger nå. har jo msn da... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Man trenger jo ikke å bruke mIRC for å koble seg på IRC, det fins jo andre klienter. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Eg har en GOD nyhet og en DÅRLIG nyhet. Kas vil dere høre om først? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 God først, så dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg