Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg skal teste i morgen om jeg er gravid. Jeg tror det seriøst kan være noe i det. Skal ikke si noe til kjæresten før svaret er klart da. Han er katolsk, og er imot abort hvis ikke moren er voldtatt eller noe. Vel, det er jeg også, så dette kan jo bli spennende.

 

Vi venter i spenning..  ;)

Jeg tror jeg faktisk ønsker litt, i hvert fall en del av meg, at jeg er det.

Nei, det er ikke noe du ønsker.. Er ikke du 17 år eller noe? Hele livet ditt bli snudd oppned, typen forlater deg, du ender opp ien liten kåk pga inegn utdannelse=ingen lønn, listen er lang..

 

wow, det der var bra pesemistisk, men noen må jo banke litt vett inn i deg..

 

and thats moi :ermm:

 

Edit: ja, og kanskje ei som heter anette.. vi jenter må holde sammen..

Det trenger ikke å bli slilk.

Har ikke katolikker regler på slik å?

Typen treger nødvendigvis ikke å gå fra henne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joda, men så har jeg tenkt litt over det. Han stiller seg positiv til det, og jeg vet han ikke hadde dumpet meg. Jeg vet også godt at et barn ikke er et leketøy, og hvis jeg er gravid, så innebærer det et stort ansvar. Jeg skal tenke mer over dette når jeg har fått svaret. Jeg lover jeg skal tenke meg godt om før jeg gjør noe rart. :)

Ja, og det er kanskje mer lurt å snakke med helsesøster/moren din/søster/bror/venninne enn en bunch av hw.no folk.. Sant?

Lenke til kommentar

Ja, og det er kanskje mer lurt å snakke med helsesøster/moren din/søster/bror/venninne enn en bunch av hw.no folk.. Sant?

Nei, bedre å ta sånt her ingen kjenner meg. Jeg er ikke så åpen mot de nærmeste.

 

Ja, det lurer jeg også på. Kan jeg ha "b|real_er_homo" som nick hvis jeg vil? :p

Lenke til kommentar
Joda, men så har jeg tenkt litt over det. Han stiller seg positiv til det, og jeg vet han ikke hadde dumpet meg. Jeg vet også godt at et barn ikke er et leketøy, og hvis jeg er gravid, så innebærer det et stort ansvar. Jeg skal tenke mer over dette når jeg har fått svaret. Jeg lover jeg skal tenke meg godt om før jeg gjør noe rart. :)

Slapp av AnAnAsen, ta det med ro, hvis du er gravid og velger å beholde barnet. Så.. Du er 16,17år? Går på skole? Ja... Du vil bli skikkelig populær da, folk kommer til å bli lange i maske, peke på deg og si "hun er på vei i sjette måned". :w00t: Du har mye å lære i livet og jeg tror ikke du er klar til å bli mor.. Tenk deg godt om!

Lenke til kommentar

Ikke for å være negativ Thea, og jeg skjønner at du klarer å tenke igjennom ting, men tenk om han faktisk hadde dumpa deg en stund etter at dere hadde fått barn? det kan virke som om han ikke stoler på den mange ganger osv, er det ikke lurt å vente til etter utdannelse eler noe med å få barn?

 

Huff nå føler jeg at jeg nesten kjefter, det er ikke mening! Unnskyld Thea, vil bare ditt beste :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...