Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg skal teste i morgen om jeg er gravid. Jeg tror det seriøst kan være noe i det. Skal ikke si noe til kjæresten før svaret er klart da. Han er katolsk, og er imot abort hvis ikke moren er voldtatt eller noe. Vel, det er jeg også, så dette kan jo bli spennende.

Vi venter i spenning.. ;)

:ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg skal teste i morgen om jeg er gravid. Jeg tror det seriøst kan være noe i det. Skal ikke si noe til kjæresten før svaret er klart da. Han er katolsk, og er imot abort hvis ikke moren er voldtatt eller noe. Vel, det er jeg også, så dette kan jo bli spennende.

Vi venter i spenning..  ;)

Jeg tror jeg faktisk ønsker litt, i hvert fall en del av meg, at jeg er det.

Nei, det er ikke noe du ønsker.. Er ikke du 17 år eller noe? Hele livet ditt bli snudd oppned, typen forlater deg, du ender opp ien liten kåk pga inegn utdannelse=ingen lønn, listen er lang..

wow, det der var bra pesemistisk, men noen må jo banke litt vett inn i deg..

and thats moi :ermm:

Edit: ja, og kanskje ei som heter anette.. vi jenter må holde sammen..

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

Thea: Tenk deg godt om. et barn kan du ikke drite i om fem år, eller 12 år osv.. du har noe med det å gjøre resten av livet ditt!! Og du har sagt før at du ikke vil ha barn med han du er sammen med nå. Er vel kanskje greit å bare ikke si det til typen slik at du selv får tenkt over om du vil ha abort eller ikke. Det er ditt liv og han bestemmer ikke en dritt over din livmor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...