Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Holger: Du har tilfeldigsvis ikke lagret et forsøk med lys gjennom spalter eller måling av bølgelengder for lys på dataen din fra 2 FY? Eller har noen andre det..?

Jeg har bare denne som er i nærheten:

 

Formålet med denne øvelsen var å finne ut bølgelengden til den elektromagnetiske strålingen fra en laser (Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation).
Lenke til kommentar

Tror ikke det er helt det ejg er ute etter men takk uansett :)

 

Er ferdig med forsøket nå ,mangler bare alle målinger og utregninger. Regner med at noen som ikke skrev av innleveringen mens vi gjorde forsøket har de tallene :)

 

SKAL skjerpe meg i fysikk snart.. Starter fra og med kapittel fire.. Da har jeg jo bare missa nummer to og tre *føle seg ikke smart nok til å være realfag-menneske* :(

Lenke til kommentar

God rlz! Husk å ikke ha mareritt...

*svinger rundt seg etter skumle duer fra gårdagens drøm*

 

Hm, dagens stressende "support"-øyeblikk.

En kjenning av meg ringer og spør om hjelp, kommer ikke inn på MSN.

Viser seg at det er prøvd å logge inn med galt passord for mange ganger, nå er kontoen midlertidig blokket (sier Passport). Vedkommende husker ikke svaret på det spørsmålet man blir spurt om, og jeg lurer da, på vedkommendes vegne, hvor lenge han må vente før han kan logge inn igjen med sitt nåværende passord.

 

Noen som vet?

 

Hilsen ponke

Lenke til kommentar
God rlz! Husk å ikke ha mareritt...

*svinger rundt seg etter skumle duer fra gårdagens drøm*

 

Hm, dagens stressende "support"-øyeblikk.

En kjenning av meg ringer og spør om hjelp, kommer ikke inn på MSN.

Viser seg at det er prøvd å logge inn med galt passord for mange ganger, nå er kontoen midlertidig blokket (sier Passport). Vedkommende husker ikke svaret på det spørsmålet man blir spurt om, og jeg lurer da, på vedkommendes vegne, hvor lenge han må vente før han kan logge inn igjen med sitt nåværende passord.

 

Noen som vet?

 

Hilsen ponke

Sende en mail til msn/hotmail-support.

Lenke til kommentar
Sende en mail til msn/hotmail-support.

Huh?

 

"Sende" som i en oppfordring til at jeg skal sende, eller skal du sende på mine vegne? Gidder ikke sende en mail til deres kundeservice, ikke enda. Forrige gang jeg hadde korrespondanse med dem svarte de på ALT foruten mitt spørsmål.

 

Hilsen ponke

Lenke til kommentar
Sende en mail til msn/hotmail-support.

Huh?

 

"Sende" som i en oppfordring til at jeg skal sende, eller skal du sende på mine vegne? Gidder ikke sende en mail til deres kundeservice, ikke enda. Forrige gang jeg hadde korrespondanse med dem svarte de på ALT foruten mitt spørsmål.

 

Hilsen ponke

Man skal si sånn at man har glemt passordet og masse sånn. Let litt på supporten.

Lenke til kommentar
Weehee, har endelig fått Corepad'n min ;)

Den er sååå digg, og spesielt siden jeg har tatt ut loddet i MX510en min :love:

 

BF:V, here I come.

Den så litt smud ut, men jeg holder meg til funcen. :)

Ikke at jeg har prøvd fUnc + MX510, men anbefaler virkelig Corepad'en.

 

Skal legge meg, skole i morgen :thumbdown:

Jaja, bare Tirsdag, Onsdag, Torsdag og Fredag igjen, så er det helg :w00t:

Lenke til kommentar

Man skal si sånn at man har glemt passordet og masse sånn. Let litt på supporten.

Jeg måtte vente i to timer. Slapp av, det er bare en mail..ikke livet :dontgetit:

 

Nå har jeg snakket med kjæresten i to timer, og føler en deilig ro inni meg. Endelig ser det ut til at det går vår vei. Etter fire måneder føler jeg at jeg elsker han, men jeg klarer ikke si det. Jeg klarer ikke si det før jeg vet at jeg kan sverge på Gud at jeg mener det. Så jeg tar tiden til hjelp ;) Ingen hast. Uansett, jeg følte meg så stygg og ekkel, så jeg tok bilde av meg med mobilen og sendte det til han, også sier han: "Ser bare verdens nydeligste jente, jeg." :love:

 

Jeg klarer ikke gjøre noen ting hvis han er sur på meg, så nå har jeg endelig fått i meg mat og den har blitt der. Skal ikke på skolen fordi jeg er altfor svimmel, men nå har jeg hvert fall mat i magen. :)

 

På fredag skal mamma og jeg shoppe vinterjakke, vinterstøvler, vintergensere og vinterbukse..kanskje litt annet også. :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...