Putekos Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har vært "vis som ikke pålogget" i 20 minutter nå kanskje. Fungerer helt fint her i hvert fall. Kanskje fordi jeg ikke er "pålogget", men fortsatt der. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Uff (sikkert gammel latter), jeg kom over denne: http://www.itpro.no/art/6658.html .. Hihi sier nå bare jeg... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Vetikke om jeg er pålogget eller ei, jeg. Vises ihvertfall som pålogget her, men ikke andre steder. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 lol, denne dukket opp nå nettopp: Den kom opp på meg også! Jeg hadde spilt WC3 og når den ble avsluttet var hele datan tullerusk, men jeg greide å prate med en...før den greia kom opp og alt ble helt fullstendig 100% mongo og jeg restarta datan...nå kommer jeg inn på alt utenom msn. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 er dette forumet egentlig på mIRC ? Et par av oss er på #hw.no @ irc.undernet.org okey.. tnx Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Å MSN Messenger du er ikke grei, du bæsjer på leggen og skylder på meg. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Maks moro hadde jo vært om denne hadde kommet snart: Technische Probleme Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 --------------------------- MSN Messenger --------------------------- Vi kunne ikke logge deg på .NET Messenger Service. Det kan være et problemet med tjenesten eller med Internett-tilkoblingen din. Kontroller at du er koblet til Internett. 0x81000301 Klikk Hjelp for å sjekke gjeldene status for tjenesten. --------------------------- Retry Cancel Help --------------------------- Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Maks moro hadde jo vært om denne hadde kommet snart: Technische Probleme Å, som vi elsker den Nå skal jeg snart prøve å spise igjen. Gått ned 2 kg fra i morges. Bare vann som har silt ut da... føler meg dehydrert Endret 11. oktober 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 lol, denne dukket opp nå nettopp: http://img55.exs.cx/img55/8940/MSN.png Første gang jeg ser deg starte en setning med: 1: Liten bokstav, og 2: lol... Overraskende. Forresten, hva skjer med konkurransen i Visuell Kreativitet? Det har vært litt dødt der de siste dagene... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hmmm... nå kommer jeg ikke inn på MSN lengre Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) lol, denne dukket opp nå nettopp: http://img55.exs.cx/img55/8940/MSN.png Første gang jeg ser deg starte en setning med: 1: Liten bokstav, og 2: lol... Overraskende. Ja, jeg vet. Jeg reagerte på det når jeg postet, men "lol" er et lite unntakstilfelle i det skriftlige språket. Internet culture is teh evil, you know... Forresten, hva skjer med konkurransen i Visuell Kreativitet? Det har vært litt dødt der de siste dagene... Vel, jeg hadde ikke tid til å bidra denne uken. Det vil gå i bølger, slik må vi regne med. Endret 11. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hmm, lurer på om jeg skal sette på en film eller spille et spill. Fyrer opp IL2 Sturmovik: Forgotten Battles! Det er kjempeartig, jeg pwner max2k på German Bomber, Ju-87-D Stuka er favoritten. Roflolol omg its cuul n stuff rite. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Forresten, hva skjer med konkurransen i Visuell Kreativitet? Det har vært litt dødt der de siste dagene... Vel, jeg hadde ikke tid til å bidra denne uken. Det vil gå i bølger, slik må vi regne med. Joda, joda. Men det må vel settes opp en poll snart? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ingar: PS CS (secret codename, that no one understands) er ferdig lastet opp, bare monter cue- eller bin-filen. Lenke til kommentar
robB Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Trur det er eit msn problem her i norge jeg. Funker heller ikke hos meg. Endret 11. oktober 2004 av robB Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ingar: PS CS (secret codename, that no one understands) er ferdig lastet opp, bare monter cue- eller bin-filen. PhotoShop CS? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Trur det er eit msn problem her i norge jeg.Funker heller ikke hos meg. Les nyheten på www.vg.no du! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hehe, jeg er pålogget nå. Snakker i vei med ei jente for et forrykende tempo også. Fiffige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg