HolgerL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Har du blokkert meg, AnAnAs? Du ligger faktisk i masseblokkeringsgruppa mi. Jeg har blokkert deg fordi du har blokkert meg Jeg har egentlig aldri plaget deg på MSN da, så jeg skjønte ikke bæret av hvorfor du gjør noe sånt? Hehe, jaja, jeg avblokkerer deg da. Det er ikke det at folk plager meg på MSN, det er mer de evinnelige av- og påloggingene samt massesamtaler from hell. So no offence you guys... Endret 11. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Er jeg og på blokkalista eller Holger? Eller er du klar for fysikkspørsmål så fort jeg klarer å komme meg inn på msn? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Æsj, nå klikket MSN for første gang noensinne her. Har fungert greit i hele dag, helt til en kamerat logget på... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ah, nå blir det sushi på meg i dag også. Kamskjell med chili-majones, laks og vårløk, spicy tuna og stekt ål. Mmm-m. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ah, nå blir det sushi på meg i dag også. Kamskjell med chili-majones, laks og vårløk, spicy tuna og stekt ål. Mmm-m. Alt bortsett fra det siste hørtes godt ut. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Er jeg og på blokkalista eller Holger? Eller er du klar for fysikkspørsmål så fort jeg klarer å komme meg inn på msn? Du er ikke-blokkert fordi jeg skal svare på fysikkspørsmål. Som en vis mann (meg) en gang sa: Å lære noe bort handler ikke om å formidle lærdom, det handler om å briljere med sine egne kunnskaper™ Endret 11. oktober 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Knallbra sitat Da setter jeg igang med fysikklekser etter å ha gomlet i meg litt sjokoringer, digger sjokoladekjeks Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hm, jeg skal visst ha fysikk imorgen. Moro. Men MSN er helt mongo nå, rare greier... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Ah, nå blir det sushi på meg i dag også. Kamskjell med chili-majones, laks og vårløk, spicy tuna og stekt ål. Mmm-m. Alt bortsett fra det siste hørtes godt ut. Av de der, er det vel laks og vårløk som er "minst" god. Kamskjell, ål, tunfisk og laks, i mest-nammelig-rekkefølge. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvem var det som sa at den du bestilte var dårlig etc. ?hvordan var den da? Vi har fått oss 42" i stua...så har jeg fått den "gamle"... (ca 1 1/2 år) Men syntes den piper så forbanna mye... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 lol, denne dukket opp nå nettopp: Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 lol, denne dukket opp nå nettopp: IIIK! til meg å.. Jeg blir kuttet fra verden, nei og nie.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Hvem var det som sa at den du bestilte var dårlig etc. ?hvordan var den da? Vi har fått oss 42" i stua...så har jeg fått den "gamle"... (ca 1 1/2 år) Men syntes den piper så forbanna mye... 42" er svært. Har 28" widescreen, synes det er stort nok egentlig. Endret 11. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 42" er svært. Jupp...det er greit nok Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 lol, denne dukket opp nå nettopp: IIIK! til meg å.. Jeg blir kuttet fra verden, nei og nie.. Hadde vært forbanna fint å vite når vi kunne logge på da. Lei av gjettekonkurranser. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Forbanne vedlikehold. Men bare fortsett å laste opp på FTP! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Men bare fortsett å laste opp på FTP! 28 minutter igjen, you bastard. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 er dette forumet egentlig på mIRC ? Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Men bare fortsett å laste opp på FTP! 28 minutter igjen, you bastard. wee, høres kjempebra ut MSNen min prøver desperat å logge på igjen og igjen, uten hell.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 er dette forumet egentlig på mIRC ? Et par av oss er på #hw.no @ irc.undernet.org Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg