Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gleder meg til jeg har Leisure Suit Larry - magna cum, det virker fett :D

Det var fantastisk dårlig, men det kan hende jeg har blitt litt mindre prepubertal på mine eldre dager. :)

Ser skikkelig sugent ut.

 

Dere eier ikke smak :tease:

 

btw: MSN sier man fordi, som Holger sa, MSN Messenger er for langt.

 

edit: Det sier man ja.

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Det funker hos meg, men er så dritt lei av msn. Er så jævla teite folk på msn som må ha partyoppdateringer,sladder og noen fitter som maser som et helvete... har blokket halve listen og prøver å være der minst mulig ;)

 

Har fått i meg noe fiskeboller i hvit saus, men det kom rett opp. Aldri vært så svimmel og omtåket før. Orker ikke sove nå, fordi da blir hele rytmen ødelagt. Kjæresten skal kjøpe pepsi max og bringebærdrops til meg :love:

Lenke til kommentar

Spis Mariekjeks, beste maten når alt annet kommer opp. :thumbup:

Ja, broren min var oppe i butikken og kjøpte det til meg. Digg å suge på til det blir mykt, og det er, som du sa, det eneste som holder seg nede.

Ser skikkelig nerd ut. Sitter med t-skjorte fordi jeg svetter i midten, ullsokker og ullbukse fordi jeg fryser nederst og sitter på vannflaske fordi jeg er kald i rumpa. ;)

Lenke til kommentar
Ser skikkelig nerd ut. Sitter med t-skjorte fordi jeg svetter i midten, ullsokker og ullbukse fordi jeg fryser nederst og sitter på vannflaske fordi jeg er kald i rumpa.  ;)

Pics please... :p

 

Greit, du skal få slippe. :)

Takk. Fikk kjøpt meg nytt shimmer pudder før jeg dro hjem da, så har nye produkter til jeg er frisk :p Nå ser jeg norsk ut i huden..ser ut som en fiskebolle :wee:

Lenke til kommentar
Ser skikkelig nerd ut. Sitter med t-skjorte fordi jeg svetter i midten, ullsokker og ullbukse fordi jeg fryser nederst og sitter på vannflaske fordi jeg er kald i rumpa.  ;)

Pics please... :p

 

Greit, du skal få slippe. :)

Takk. Fikk kjøpt meg nytt shimmer pudder før jeg dro hjem da, så har nye produkter til jeg er frisk :p Nå ser jeg norsk ut i huden..ser ut som en fiskebolle :wee:

Jeg aner ikke hva shimmer pudder er, men jeg renger med at det er sånn greie dere damer bruker i ansiktet, siden du så ut som en fiskebolle...

 

Nå kunne jeg kommet med et skikkelig godt poeng om fiskeboller i hvit saus, men jeg lar det ligge. :wee:

Lenke til kommentar
Har du blokkert meg, AnAnAs? Du ligger faktisk i masseblokkeringsgruppa mi. :D

Jeg har blokkert deg fordi du har blokkert meg :wee:

 

Jeg har egentlig aldri plaget deg på MSN da, så jeg skjønte ikke bæret av hvorfor du gjør noe sånt?

 

tor_erik: ser mest ut som en fiskebolle fordi jeg er syk. Er ellers ganske brun i huden. Shimmer pudder er pudder som får deg til å se ut som den baben :p

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...