Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er MSN like fooked overalt, eller er det berre eg som ikkje får logga på?

Tror de fleset har det samme problemet dersom du ser litt bakover... Nå blir det krise!

 

EDIT:

 

Velkommen til so3, Tonio! Håper du ikke følte deg ubekvemt med visse personer... *host*Goophy*host*

:angry:

 

som folk har sagt før, SO3 er ikke som før.

 

Goophy rox

Lenke til kommentar

Har vært en drittdag i dag! Jeg dro tidligere på skolen i dag fordi jeg skulle få tak i timeplanen min (den har jeg mistet). Det kunne de ikke gi meg, for jeg har jo bare betalt 600 kr for papirpenger som skal gå til nettopp dette!! ARGH!!! :hrm: Jeg satt i samfunnslæretimen i dag, følte meg like slapp som vanlig.Rett etter timen var ferdig, gikk jeg på do og plutselig ble jeg værende der i 20 minutter og kaste opp. Deretter dro jeg hjem... Tror jeg har fått det fra en på jobben. Helt jævlig. :( Så nå drikker jeg CL for å gjøre meg mindre kvalm :(

 

Jeg som skulle shoppe, trene og dra på kafè...nå blir jeg internetthore i dag igjen.

Lenke til kommentar
Rett etter timen var ferdig, gikk jeg på do og plutselig ble jeg værende der i 20 minutter og kaste opp.

 

Måtte du pluteslig bare kast opp?

 

nå blir jeg internetthore i dag igjen.

 

Du må ikke se så negativt på det :D Tenk på det som en mulighet til å utforke internett-verden enda mer!

 

EDIT: *trøste på thea*

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Måtte du pluteslig bare spy?

 

 

Du må ikke se så negativt på det :D Tenk åp det som en mulighet til å utforke internett-verden enda mer!

Høres kanskje litt ekkelt ut, men plutselig bare rant det magesyre og blod ut av meg. Hadde ikke noe mat der, så det luktet skikkelig surt og ekkelt. Var svimmel og det føltes ut som jeg skulle besvime for hvert skritt jeg tok. Da jeg satt meg ned på t-banen, var det som jeg var i en sånn døs - alt var prikkete, så jeg hadde øynene lukket nesten hele tiden.

 

Joa.... Utforske forumet mer mener du vel :p

 

Takk for trøsten Zkedar :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...