SnowDOG_ Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 Jaja. God natt folkens. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 God natt, Mario. Er det rett? Lenke til kommentar
Term Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 Arrr kjedelig på jobb nå. Piss og ingenting å gjøre. Hatt tatt noen arm hevinger og situps nå i dressen, men seriøst så sliter jeg med oppfinnsomheta nå. ingenting på tv heller. Og msn er alle away. Arg det blir en lang siste natt 4 hours to go Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 Du får se om du finner noen flere som knuller i korridorene Lenke til kommentar
rlz Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 Bowling for Columbine var dritbra. Dagens låt: Bob Catley - My America. *danse, groove, feele, headbange osv* Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 Har du ikke sett den før? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 Gooooooooooooooooooooodddddddddd Mooooooooooooooooooooo-ooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrnnnnnnnnniiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggggggggg VVVvvvviiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm!!!!!!!!!!! ¤#& Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 Gooooooooooooooooooooodddddddddd Mooooooooooooooooooooo-ooooooooooooooooooooooooorrrrrrrrrrrnnnnnnnnniiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggggggggg VVVvvvviiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmm!!!!!!!!!!! ¤#& :!: Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 God morgen fra mediebygget på Klosterskogen vidergående skole Vi skal presentere noe prosjekt idag, hvorfor vi valgte det osv. Hell if I know! God dag, Alex og bjaa. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 God morgen fra mediebygget på Klosterskogen vidergående skole Spesiellt navn på en skole. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 Vi er jomfruer hele gjengen! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 Yo Da var en kort ferie over, og me skal ha prøve i Excell / økonomi idag Neste ferie, er det juleferien? Jaja, spiser frokost nå, en god grandis såklart Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) Neste ferie, er det juleferien? Jaaa!!! *EDIT: Fant en leif i bjaa sin signatur: En dritsekk er en drittsekk, uansett nasjon. Endret 11. oktober 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) hehe. Jeg tror vi har en del enkel-dager med fri EDit: sånn planleggings dager ol. kanskje noen hellig dager, am I right? Endret 11. oktober 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 (endret) ahpadt , fixed Stakk jeg da, rekke bussen Endret 11. oktober 2004 av bjaa Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 Snart begynner en ny uke for meg med stress og mas. Mandag - Engelskprøve. Tirsdag - Jobbe med prosjekt i 4 timer (booooring) Onsdag - Presentasjon av prosjektet. Og GYM! Jeg hater det! Fredag - Prøve i kommunikasjon Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 Når dere skal jobbe med prosjekt på tirsdagen, får dere gå hjem da? det pleide vi å få lov til... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 Når dere skal jobbe med prosjekt på tirsdagen, får dere gå hjem da?det pleide vi å få lov til... Tviler. Vi har to timer med nettverk etter det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2004 Jeg vil også ha fri! Jeg vet idrettsfag (Jævla mosjonister ) har hatt en fridag på grunn av planlegging, så da vil henrik også ha en! gjerne med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg