Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Takker! Jeg pleier jo å være veldig mye på her da!

50 poster i SO3, 4 poster der du whiner over å ikke kunne lage poll.

Og noen få andre poster med tull her og der, jaok, greit nok...

Så fordi jeg sier min mening en dag (og litt ellers nå i ferien) så kan jeg ikke ellers være lite på?

Lenke til kommentar
Takker! Jeg pleier jo å være veldig mye på her da!

50 poster i SO3, 4 poster der du whiner over å ikke kunne lage poll.

Og noen få andre poster med tull her og der, jaok, greit nok...

Edit: Ja, jeg er sint og sur idag, så pass dere...

Hun er ganske så ny sant? Give her some time. Ikke blås så mye på vedkommende, la moderatorene gjøre det om det blir nødvendig.

Endret av Jan-Erik
Lenke til kommentar
Vet du hvor jævlig det er å få bart i musa?

Vet dú det?

Nei, men jeg har blitt fortalt det. Etter at hun fortalte det, spanderte JEG pizza på henne. Det sier litt om hvor ille det må være.

Dessuten... Tonio er søt. Hun minner meg om meg da jeg kalte meg Candyfloss; barnslig, rappkjefta og veldig flink til å formulere meg. :D

Goophy: Alle har sine humørdager. Få det ut. Jeg tåler en støyt. :)

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Dessuten... Tonio er søt. Hun minner meg om meg da jeg kalte meg Candyfloss; barnslig, rappkjefta og veldig flink til å formulere meg.  :D

Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan være søt...men det virker som det er positvit i dette tilfellet...

Jan-Erik: Ingen "ekte" poster, men jeg trodde ikke det var hvor mange poster som teltes jeg.

Endret av Tonio
Lenke til kommentar
RaZoRbLaDeKiZz var tøffere enn candyfloss :p

Til din info har jeg aldri vært en Z-lady. Jeg het RaZoRbLaDeKiSs :)

Rett skal være rett.

I dag har jeg drukket 19 kopper med te. Jeg skal heldigvis slipe tennene snart.

snowdog: *take a painkiller* I hear ya man. Skal skjerpe meg, jeg, pus. :love:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Dessuten... Tonio er søt. Hun minner meg om meg da jeg kalte meg Candyfloss; barnslig, rappkjefta og veldig flink til å formulere meg.  :D

Jeg skjønner ikke hvordan jeg kan være søt...men det virker som det er positvit i dette tilfellet...

Jan-Erik: Ingen "ekte" poster, men jeg trodde ikke det var hvor mange poster som teltes jeg.

Siden flere reagerer så må det være det i ditt tilfelle.

Lenke til kommentar

Ja, da var man hjemme igjen. Kjedelig å sitte på en øy uten noen som helst form for kontakt med omverdenen... men de har fått asfalt på veien, det har vi ennå ikke fått her... ikke har vi fått bredbånd heller... og enkelte steder i landet er mobilnettet raskere enn internettlinjen min er nå...

Lenke til kommentar
Ja, da var man hjemme igjen. Kjedelig å sitte på en øy uten noen som helst form for kontakt med omverdenen... men de har fått asfalt på veien, det har vi ennå ikke fått her... ikke har vi fått bredbånd heller... og enkelte steder i landet er mobilnettet raskere enn internettlinjen min er nå...

:hmm: Satt på modem i 4år jeg, gama CS onlime i et år. Ping på 300, funker det... :roll:

Lenke til kommentar
19 kopper te?  :dribble:

Bare fordi det har vært så jævlig kaldt. Er helt blå på leppene, fingrene og bena nå. Arabere tåler ikke kulde, vettu. :(

å uff, skjønner godt hvordan det er. *strykepå*

Var i barnedåp idag, stod opp 9, la meg 8. Heilt skeivt. Begynte å fryse noe sykt. Sovnet så straks jeg kom inn i lokalet fordi der var det lunt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...