zed Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 You bet, flodhest. Mye å ta i, mye å være glad i. Øyh! Hvorfor tror alle at jeg er feit? Jeg har da ikke en kilo for mye på kroppen, heller tvert i mot. Tihi...litt artig at både du og HalTan tror jeg er feit, noe jeg ikke er. Ikke fortreng det, feiten Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 hva regnes for "spam" her ? DET... Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 gleder meg til jul jeg! Ønsker meg RAM og HK jeg.... ABIT IC7 grrr! med det blir det vill overklokking! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 You bet, flodhest. Mye å ta i, mye å være glad i. Øyh! Hvorfor tror alle at jeg er feit? Jeg har da ikke en kilo for mye på kroppen, heller tvert i mot. Tihi...litt artig at både du og HalTan tror jeg er feit, noe jeg ikke er. Ikke fortreng det, feiten *hirr knegg humre* Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 gleder meg til jul jeg! Ønsker meg RAM og HK jeg.... ABIT IC7 grrr! med det blir det vill overklokking! Ser du er ny her i SO3? Velkommen skal du være! Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 takker! Er ny i søppel og jeg! hehe!... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Jupp, velkommen. Ikke egentlig min jobb å si det, siden jeg er ny. Flodhest, haltan og jeg tenker likt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Seff er du feit... se på avataren min -> klart jeg er firkanta, og full av brun pels... Hvorfor skulle jeg ellers ha den? Og Thea, hun er blå :O Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 eeeh? teller innlegg i søppel? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Hey Thea og HalTan.. og blubbe flodhest Nå fikk jeg twist og brownies av mamma Går det med skjerfemannen da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Nope..... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Aften dudes and dudettes *bukke* Har nå trent masse, og alt for hardt. Nå skjelver jeg bare jeg løfter mobilen.. Jippi Jeg er svart-hvit.. (But i'm aaall for you, baby!!) Btw.. Grattis med debuten da Jeriks! Hmm.. Trodde jeg skulle ha mye mer å si..skrive, men nei da.. I'll be back! Edit: standard smile-smiley så ut som en naiv godtroende earthling.. Eventuelt en feit drittunge i barneskolen.. (Altså, det finnes drittunger selv i den alderen.. Selv om de fleste er dritkule ) Endret 25. november 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 det er kjiipt ass.... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 det er kjiipt ass.... Fordi? Hvem bryr seg om antall poster? Det er hva du SIER som betyr noe... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Fysj, dere er nasty asså Har fått dobbeltseng på det andre rommet mitt nuuuuh Ja, ikke sant, det er hva JEG sier som er betydningsfullt Endret 25. november 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Fysj, dere er nasty asså Har fått dobbeltseng på det andre rommet mitt nuuuuh Plass til en til da... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) Mmm, hintmaster Var jo det jeg hinta til da. Plass til en blå, en hårete og en feiting ...og Gulars...og han svart-hvite Endret 25. november 2003 av Candyfloss Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 Det andre rommet ditt? Bortskjemt Æsj, jeg spiser twist for fort. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 det er kjiipt ass.... Fordi? Hvem bryr seg om antall poster? Det er hva du SIER som betyr noe... tja, moro med mange poster da! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 gleder meg til jul jeg! Ønsker meg RAM og HK jeg.... ABIT IC7 grrr! med det blir det vill overklokking! Si hva slags ram du ønsker deg da? Og hva slags CPU du har, selv har jeg Intel P4B 2.66 GHz, som jeg gjerne skulle klokka max om det ikke hadde hvert for Shuttle'n min ... velkommen n00b btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg