Tonio Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det er jo ikke lov da... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Så morsomt! Hva, liker du ikke guttetiss i rompen? Er du homofob eller? Hey, hun er bare fjorten.. Mind your language Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hey, hun er bare fjorten..Mind your language Arh, funny! Jeg har jo aldri lest slike ord før! Og når du var ti var sikkert fjorten, så helst ikke skriv "bare" Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er det en hu? *kikke i profil* OH, it is! *kozemoze* Jeg er ikke farlig, jeg har det mest i munnen - og tar det mest i munnen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hey, hun er bare fjorten..Mind your language Arh, funny! Jeg har jo aldri lest slike ord før! Og når du var ti var sikkert fjorten, så helst ikke skriv "bare" Hehe. Når jeg tenker etter, mistet jeg jomfrudommen da jeg var fjorten. Ok, carry on...vi trenger ikke passe på språket Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er det en hu? Jeg har bare en jente som avatar, selvfølgelig er jeg ikke en jente! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 AnAnAs, din... din tøs! Tenk å gjøre sånt når man bare er 14. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hehe. Når jeg tenker etter, mistet jeg jomfrudommen da jeg var fjorten. Ok, carry on...vi trenger ikke passe på språket Og da kommer vi til å prate om sex resten av dagen, wee! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hva fan, er Tonio en jente? Greit for meg, da er du kanskje ikke homofob, men homofil Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Tonio, sex er en naturlig ting, er det ikke? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hehe. Når jeg tenker etter, mistet jeg jomfrudommen da jeg var fjorten. Ok, carry on...vi trenger ikke passe på språket Og da kommer vi til å prate om sex resten av dagen, wee! Nei, jeg tenkte vi burde ta oss en prat om fredrikrb sin mystiske tvilling Henrik. Lenge siden sist. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hehe. Når jeg tenker etter, mistet jeg jomfrudommen da jeg var fjorten. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Tonio, sex er en naturlig ting, er det ikke? Jo det er det, og det burde jo du vite! Moro at alle skjønte jeg var jente før AnAnAs skrev det da! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hehe. Når jeg tenker etter, mistet jeg jomfrudommen da jeg var fjorten. Ok, carry on...vi trenger ikke passe på språket Og da kommer vi til å prate om sex resten av dagen, wee! Nei, jeg tenkte vi burde ta oss en prat om fredrikrb sin mystiske tvilling Henrik. Lenge siden sist. det er ingen tvilling her. *kikke seg rundt* Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Hehe. Når jeg tenker etter, mistet jeg jomfrudommen da jeg var fjorten. http://slonce.com/ThanksfortheInfo.jpg Du har ikke lyst å fortelle når du wanket første gang da? Endret 10. oktober 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Hva fan, er Tonio en jente? Greit for meg, da er du kanskje ikke homofob, men homofil Jeg er ikke homofil, jeg er hetero.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Jeg kan. Tror jeg var 10 år ellerno. EDIT: tror det var rundt det, kanskje 11. La oss få en poll på dette! Endret 10. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Haha, jeg hadde rett! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Du har ikke lyst å fortelle når du wanket første gang da? Vet du hva? Det husker jeg ikke... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Du har ikke lyst å fortelle når du wanket første gang da? Goophy virker som typen med veldig stor høyre- eller venstremuskel (alt ettersom). Broren min er 10, og han er flink og venter med å wanke til han blir eldre. Lille pusen min gjør iiiiingenting galt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg