Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, en kopis av meg påstår så mye rart! Eksempler:

 

-Faren hans eier en av de NOZ bilene i 2Fast2Furious

-En kompis av han hadde laget fragmovien "Frag or die" Så på filmen, og Heaton var med, og masse X3 folk. Filmen var også dritgammal, spilte jo CS 1.0 eller noe jo... "NiP-Heaton"

-Han har visstnok en 4sylindra radiostyrt bil som går i 300km/t med vannkjøte bremser, og det er en nitrobil, ikke bensinbil.

-OSVOSV, helt utrolig hva han sier...

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Jeg har en venn som mener s¨mye rart også... Han mener at en venn av ham som var ca 10 år fikk pluteslig lov til å kjøre bilen på motorveien, så snudde han bilen mot kjørerettningen og sladda også videre... Og Han tror at jeg skal tro på deg, han er gærn!

 

EDIT: Han sier sånne ting hele tiden...

Endret av Blackslash
Lenke til kommentar
Haha, en kopis av meg påstår så mye rart! Eksempler:

 

-Faren hans eier en av de NOZ bilene i 2Fast2Furious

 

-En kompis av han hadde laget fragmovien "Frag or die" Så på filmen, og Heaton var med, og masse X3 folk. Filmen var også dritgammal, spilte jo CS 1.0 eller noe jo... "NiP-Heaton"

 

-Han har visstnok en 4sylindra radiostyrt bil som går i 300km/t med vannkjøte bremser, og det er en nitrobil, ikke bensinbil.

1. De er amerikanere som eier de bilene.

 

2. Det er BSL som har lagd den filmen. Han er svensk. Sjekk selv. :)

 

3. TVILER!

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Problemet med kompisen min er at hvis jeg sier imot'n, så blirn så lei seg at'n nesten begynner å grine. Han er 14år... Han sa at han hadde ca 300MSn kontakter, men han var ikke helt sikker, så sa jeg, kan vi ikke bare logge på på MSN'n din så kan vi sjekke? Han ble helt rød i huet og sa at "Nei jeg har sletta dem, men de har meg i kontaktlisten sin, så hvis de sier noe til meg så vet jeg hvem det er lissom".... :roll:

Lenke til kommentar
BSL = Beselbub(eller noe sånt noe) ikke sant?

 

Trodde han avr norsk, jeg ahr en film om han, og den virker _veldig_ norsk...

Nei. Det er en svenske som er manager for SK-Gaming.

 

-Teddy-: Jeg tror at maks er 200 på MSN. :---)

 

*EDIT: Wupsidupsi: bds var det. :blush:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar
Problemet med kompisen min er at hvis jeg sier imot'n, så blirn så lei seg at'n nesten begynner å grine. Han er 14år... Han sa at han hadde ca 300MSn kontakter, men han var ikke helt sikker, så sa jeg, kan vi ikke bare logge på på MSN'n din så kan vi sjekke? Han ble helt rød i huet og sa at "Nei jeg har sletta dem, men de har meg i kontaktlisten sin, så hvis de sier noe til meg så vet jeg hvem det er lissom".... :roll:

Høres ut som en liten lystløgner, stakkars. Må lyve om livet sitt for å få det til å virke mer spennende. :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...