Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Ah, kom nettopp hjem. Digg. Han ene vi var med kjørte bilen til en kompis fordi han var for full til å kjøre. Så han karen, legg merke til; KLIN EDRU, kjører rett inn i fortauskanten og riper opp hele bilen. Trenger vel ikke si det ble dårlig stemning..?

LOL, for en n00b :p

 

jaja.. legger meg, har fått nok av denne dagen :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fytti rakkern nå ble jeg skremt. Gikk nettopp ut på verandaen for å kaste en epleskrott. Vindstille og litt snø i luften,alt er stille og fredelig. Men så plutselig braker hele skogen sammen. Jeg hører busker som knekker og og noe stort som springer avgårde. DA hadde jeg hjertebank gitt. Var heldigvis bare 2 elger som hadde rotet seg bort nå som det er elgjakt...

 

 

 

(ja jeg bor på landet :yes: )

Lenke til kommentar

No way, ill beat you too it.

 

har egentlig en bra historie her...ok tar den...

 

var og tok meg en runde på hotellet å hørte om det var noe bråk noen plasser.

 

Runda hjørnet i 4 etagen så i et hjørne helt innerst rundt en sving i korridoren satt ei dama (rundt 25 og temmelig fin) og var i ett villt ritt på en mann, begge var butt naked. Jeg bare stoppa opp å frøs totalt, så knakk jeg sammen etter at de hadde oppdaget meg og ble dødsflau. Klarte ikke stoppe å flire... Så etter at jeg hadde tatt meg sammen å fått de til å ta på seg noe. Sjekket at de bodde her for så å sende de til rommet. geeez først egang jeg har sett det her, sett nakne jenter i gangen, men ikke to personer som knuller butt naked.

 

Det var et ordentlig kodak moment, men fan at jeg ikke har kamera når jeg går rundt slik ;)

Endret av Term
Lenke til kommentar

Hehe term FFS! Alltid ha med deg kamera!! God damn it! :!:

 

Hehe virket de beruset eller var de pirrende "beruset"?

 

Mens vofsen var og spiste maten sin i altanen så satte eg en liten termometer ute mens eg ventet på vofsen og da han var ferdig og eg skjekket den så var det pinnadø bare 1grad. Var jo ute for noen timer siden og følte at det var ganske så kaldt men dette var litt sjokk. Forsetter det slik med åpent himmel så blir det frost/snø om en uke eller 2.

 

Jaaada... eg legger meg. God natt.

 

Edit: Crap! Mange som forsatt eg oppe så eg kan bare glemme SO. :hrm:

 

 

:p

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...