b-real Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Btw, mora mi sier jeg har pulesveis, etter jeg hadde besøk av Kristine Klipp deg menneske "Og enda en pc var berget av B|Real" *sukk* Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Btw, mora mi sier jeg har pulesveis, etter jeg hadde besøk av Kristine vell, bare påstå at mora di har det nesten gang ho og en mann har vært alene det, da blir det nok stille Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Klipp deg menneske Hmm, sant det. Sist gang jeg klipte meg var vell i mars trur jeg, noen uker før vi dro til England. Tok motet til meg og kobla til cdrommen istad da, uten å skru av pcen, bare rebootet. Så nå fikler jeg med bluetooth, samtidig som jeg leser litt til økonomiprøva me skal ha på skolen til mandag. Økonomi er ikke så veldig vansklig egentlig, og vi får lov til å ha med lærebøkene på prøven På det lille lan'et jeg var på i helga (dvs, fra Torsdag til idag) så har det blitt sjålet 7-8 laptopper. Kamerat av meg mista sin 3 uker gamle laptop, den er lei... vell, bare påstå at mora di har det nesten gang ho og en mann har vært alene det, da blir det nok stille Takk for tipset Endret 9. oktober 2004 av bjaa Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kensington-lås er verdt sin vekt i gull vil jeg tro. Finnes det noe man kan låse LCD-skjerm med? Jeg kommer til å være redd for min kommende 1770NX. OG, gjelder reiseforsikring på sånt utstyr? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Pffft eg hadde seriøst installer en dings som man kan spore opp via gps eller noe og la det ligge slikt at det frister for jævlene og ta den. Så hadde eg kost meg med de. SERIØST! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 får man ikke kjøpt slike dingser i sånne spion butikker? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Det gjr man sikkert. Jeg drar hjem. Har "jobbet" nok her. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) *slettet* *smile lurt* Endret 10. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 En Ekte Nerd vet å involvere sin kjære maskin i alle livets situasjoner og aktiviteter. Right fucking Ol,a mn Ser du sletta haddis, jejggje, sånne r det.. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kensington-lås er verdt sin vekt i gull vil jeg tro. Finnes det noe man kan låse LCD-skjerm med? Jeg kommer til å være redd for min kommende 1770NX. Kan på noen skjermer låse fast med kensington lås. Fikk en god jobb med å låse 50 skjermer med kensigton låser på forgje jobben :\ Men låsen er jo ikke verdt 5 flate øre hvis man ikke fester den til noe solid. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Forresten, fredrikrb har ny fet avatar. Det er fint. Edit: fet, ikke et, og skirve rikteig... Endret 10. oktober 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Forbanna irriterende å ikke finne røykpakken. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Oh yeah! Mine avatarer er alltid så kule. Dere digger de! takk nr.4 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Forbanna irriterende å ikke finne røykpakken. Verrre og ikke finne snus pakka... *Leite som faen* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Forbanna irriterende å ikke finne røykpakken. Verrre og ikke finne snus pakka... Snus er np. Har one of each (good) brand atm: Ettan, Skruf og General. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Good for you... har bare en pakke, og det er generalen som har vært min trofaste venne gjennom mange år... Anyways...natta Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ah, kom nettopp hjem. Digg. Han ene vi var med kjørte bilen til en kompis fordi han var for full til å kjøre. Så han karen, legg merke til; KLIN EDRU, kjører rett inn i fortauskanten og riper opp hele bilen. Trenger vel ikke si det ble dårlig stemning..? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Ah, kom nettopp hjem. Digg. Han ene vi var med kjørte bilen til en kompis fordi han var for full til å kjøre. Så han karen, legg merke til; KLIN EDRU, kjører rett inn i fortauskanten og riper opp hele bilen. Trenger vel ikke si det ble dårlig stemning..? Tippet bilen over eller noe sånt? Må ha vært en voldsomt høy fortauskant(eller en blodsenket bil ) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Tippet bilen over eller noe sånt? Må ha vært en voldsomt høy fortauskant(eller en blodsenket bil ) Tipper vi sier veldig senket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg