Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:lol:

 

Klipp deg menneske :wee:

Hmm, sant det.

 

Sist gang jeg klipte meg var vell i mars trur jeg, noen uker før vi dro til England.

 

Tok motet til meg og kobla til cdrommen istad da, uten å skru av pcen, bare rebootet. :p Så nå fikler jeg med bluetooth, samtidig som jeg leser litt til økonomiprøva me skal ha på skolen til mandag. Økonomi er ikke så veldig vansklig egentlig, og vi får lov til å ha med lærebøkene på prøven :)

 

På det lille lan'et jeg var på i helga (dvs, fra Torsdag til idag) så har det blitt sjålet 7-8 laptopper. Kamerat av meg mista sin 3 uker gamle laptop, den er lei...

 

 

vell, bare påstå at mora di har det nesten gang ho og en mann har vært alene det, da blir det nok stille

Takk for tipset :D

Endret av bjaa
Lenke til kommentar
Kensington-lås er verdt sin vekt i gull vil jeg tro.

 

Finnes det noe man kan låse LCD-skjerm med? Jeg kommer til å være redd for min kommende 1770NX.

Kan på noen skjermer låse fast med kensington lås. Fikk en god jobb med å låse 50 skjermer med kensigton låser på forgje jobben :\

 

Men låsen er jo ikke verdt 5 flate øre hvis man ikke fester den til noe solid.

Lenke til kommentar
Ah, kom nettopp hjem. Digg. Han ene vi var med kjørte bilen til en kompis fordi han var for full til å kjøre. Så han karen, legg merke til; KLIN EDRU, kjører rett inn i fortauskanten og riper opp hele bilen. Trenger vel ikke si det ble dårlig stemning..?

Tippet bilen over eller noe sånt? Må ha vært en voldsomt høy fortauskant(eller en blodsenket bil :cool: )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...