Elyas Machera Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Dessuten er nicket så teit at det burde blitt banna, selv om det ikke var noen her på forumet som het Psilocybe Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Trodde aldri jeg skulle sitte foran dataen og drikke men etter å ha vært på atten års-dag vorspiel og driki noen gladd hvitvin måtte jeg bare dra frem noen rusbrus da ejg kom hjem, er det nå jeg er en patetisk nerd eller? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Trodde aldri jeg skulle sitte foran dataen og drikke men etter å ha vært på atten års-dag vorspiel og driki noen gladd hvitvin måtte jeg bare dra frem noen rusbrus da ejg kom hjem, er det nå jeg er en patetisk nerd eller? Nei. Du er en nerd som skriver feil i fylla. :!: Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 En ekte nerd mikser aldri PC og alkohol Har for mye respekt for PC-en til det Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Wee.. I morra Fyller kusina mi 18 eller 19 år. Da skal jeg i bursdag.. Blir hun 18 eller 19 Anette? Endret 9. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 En ekte nerd mikser aldri PC og alkohol Har for mye respekt for PC-en til det Correct. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 En ekte nerd mikser aldri PC og alkohol Har for mye respekt for PC-en til det Not true. En Ekte Nerd vet å involvere sin kjære maskin i alle livets situasjoner og aktiviteter. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) En ekte nerd har ikke tid til å reise ut for å skaffe seg drikke, om den er lovlig eller ikke. SÅ DET SÅ! EDIT: Eller, det vil si, har man laptop og GSM så kan det være ok. Endret 9. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 En ekte nerd mikser aldri PC og alkohol Har for mye respekt for PC-en til det Not true. En Ekte Nerd vet å involvere sin kjære maskin i alle livets situasjoner og aktiviteter. Hehe jepp Laptopen i sekken når det er ut på joggetur med en Ipod hotwired til harddisken for større kapasitet til Mr.Gates taler (Kan jo ikke høre på workout musikk!) Hehe nå gjør det ikke vond når jeg hoster lengre, har funnet ut at det hjelper å ta kveletak på megselv så stopper alt opp wheee feber snørr og gørr, kan det bli bedre? *Kose seg* ÅH tid for termometeret igjenn Nee...fortsetter dette så gidder jeg ikke bli syk no mere Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nå tror nok jeg at jeg må ta kvelden og hoppe i sengen. Skal spille basket kamp kl. 1000 imorgen Første kamp i serien også, så da burde jeg være opplagt.. Jaja, god kveld folkens Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Wee.. I morra Fyller kusina mi 18 eller 19 år. Da skal jeg i bursdag.. Blir hun 18 eller 19 Anette? Hun fyller 19 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Her er ei stygg and jeg mekka Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sitter her å irriterer meg grønn over at jeg ikke har cdrom for øyeblikket... Får ikke innstallert bluetooth adapteren, og finner ingen drivere på nettet... Kanskje på tide å få ut finger'n? Btw, mora mi sier jeg har pulesveis, etter jeg hadde besøk av Kristine Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 DiskSpace10GB: 12 år og kan 3d-modellering, det står det respekt av. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hihihi! Hoho! ... Unnskyld.... Jaja.. Ekstern cd-rom eller?.. btw. update på den anda, selv om dere liker den eller ikke! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Den første hadde mye søtere øyne Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Fin den fuglen DiskSpace10GB.. Men Tror jeg køyer nå.. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 God Natt da Og takk for kritikk Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hihihi! Hoho! ... Unnskyld.... Jaja.. Ekstern cd-rom eller?.. btw. update på den anda, selv om dere liker den eller ikke! *ler* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg