ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooring. Stikk ned til sentrum, det er en haug drittunger som sjangler rundt dritings der. Var moro å kaste ting på dem. (Kjørte meg en biltur med en fyr). Langt å gå til Asker.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Her er noe serriøst feil. Tar 35 min å overføre 700mb på et trådløst WLAN på 11mbit Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Her er noe serriøst feil. Tar 35 min å overføre 700mb på et trådløst WLAN på 11mbit Jeg har sagt det før, og sier det igjen: WLAN SUGER! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Her er noe serriøst feil. Tar 35 min å overføre 700mb på et trådløst WLAN på 11mbit Kanskje det er noe feil? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kjøkkenlovene på kasserna er harde Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) vet, så det tilfeldig Endret 9. oktober 2004 av TheMasteR Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Jeg har sagt det før, og sier det igjen: WLAN SUGER! holder dog hvis man bare driver med surfing og msn, men hvem gjør vel det... er det flere enn meg som har møtt mennesker som har blitt hjernevasket av slike filmer som american pie? Endret 9. oktober 2004 av andesam Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 er det flere enn meg som har møtt mennesker som har blitt hjernevasket av slike filmer som american pie? HJERNEVASKET? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 B|Real, er dette lov : http://forum.hardware.no/index.php?showuser=59691 ???? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 B|Real, er dette lov : http://forum.hardware.no/index.php?showuser=59691 ???? Tviler. Han der fortjener ban pga. nick. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg synes det ser ut som en person som har blitt bannet av Psilocybe tidligere, så har han registrert seg igjen, med nytt nick som er slemt mot Psilocybe Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hvorfor skulle ikke det vert lov? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 B|Real, er dette lov : http://forum.hardware.no/index.php?showuser=59691 ???? Så det i stad.. Desert Glow er varslet.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Har de fått en ny seksuell preferanse tro? mMmMmmmMmm, pie! EDIT: ehh, refresh er no drit. Det var til andesam og hjernevasking pga. american pie Endret 9. oktober 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Tviler. Han der fortjener ban pga. nick. enig Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Altså, så her på forumet banner de folk pga. nick? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hvorfor skulle ikke det vert lov? Brudd på rettningslinjene. Uthenging av mod Det er ikke lov å registrere seg på nytt når man har blitt bannet. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 er det flere enn meg som har møtt mennesker som har blitt hjernevasket av slike filmer som american pie? HJERNEVASKET? ikke akkurat hjernevasket da... Men de er sånn at de gleder seg til å begynne på "collage" og vil være slik som de på sånn filmer. Ei jeg gikk i klasse med på ungdoms skolen var sånn... ganske irriterende ja. Hvis du treffer en slik person så skjønner du hvertfall hva jeg mener. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Altså, så her på forumet banner de folk pga. nick? Det er jo hva det står i nicket da. Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk. Stenges det en tråd, har dette en grunn. Om du er uenig i stengingen av tråden, ta det opp med moderatoren som stengte den via e-post eller private meldinger. Fører ikke dette fram, kan forumstyret kontaktes på e-post. Hetsing og uthenging av moderatorer fører til utestengelse uten varsel. Klager skal være begrunnet, saklige og i beherskede vendinger. Blir du sinna, er det lurt å vente 10 minutter før du sender klager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg