Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Snart kan wh1te legge skikkelig kraft i uttalelsene sine mot mindreårige som konsumerer alkoholholdige drikkevarer Hvordan skal jeg og Wh1te kunne diskutere da? Får finne på noe som er ulovlig/lovlig for oss begge da. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nam nam.. Tai Diner til middag *Ete seg god og mett* Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hjelp! Hører masse skriking og dunking oppe... Er hos svigers... Tror kanskje dama kom hjem nu... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 På tiden å partisjonere opp den nye disken min. Snakkes om 1 time elns. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Middagen var digg den. Men nå holder jeg på å dette sammen. *mett* Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 *oops* Kjørte nettop over sykkeln til søstra mi! Bare hjulet som ble ødelagt da.. *mumle noe om å sette syklen hvor den hører hjemme* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 aero^^, sweet! Det er kult å kjøre over ting. Spesiellt katter! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) fredrikrb, jeg hørte at det var noen folk i nabolaget her som hadde mistet katta si.. edit: har heldigvis aldri kjørt over noen dyr selv. Endret 9. oktober 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nå har jeg på meg svart kors-bling-bling rundt halsen, kølsvart sminke og krøllet håret. Typen kommer til å frike ut Vi skal først på kino, deretter på fest her i slummen. Sitter og spiser colaflasker nå og gleder meg til å se bestevenninna mi igjen (har ikke sett henne på en mnd pga hun har vært på sykehus). Vi skal gjøre Oslo utrygg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det tok sånn ca. 2 sekunder å hugge opp en ren disk. Fres. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Thea: Bilde? Ja.. de colaflaskene hørtes interessante ut Endret 9. oktober 2004 av _Julenissen_ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 PICTARRR NEKKID!!!????? CUM OOOOOOOOOOOOON!!! Jeg ønsker meg nye venner til jul. :--D Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Thea: Bilde? Tror jeg rekker å ta et bilde. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 deretter på fest her i slummen. EY! Du sa at du ikke skulle på fest. Fest-o-holic! *BOM* Jeg er megaüberstappmett. *stønne* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 AH.. etter 1 mnd med monget moped. fikk jeg endelig fikset den,, nå er jeg driiit sulten.. Btw: nice bilder AnAnAs Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 deretter på fest her i slummen. EY! Du sa at du ikke skulle på fest. Fest-o-holic! Får gratis drikke, da drar jeg. Bildene er lagt på recent pic post, men fikk ikke med meg colaflaskene, for de forsvant i magen jævlig fort. Litt dårlige bilder, ser litt psykotisk ut. Litt dum. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Litt dårlige bilder, ser litt psykotisk ut. Litt dum. Du ser ut som et troll på håret. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Litt dårlige bilder, ser litt psykotisk ut. Litt dum. Du ser ut som et troll på håret. det er slemt å si du synes AnAnAs var fin på håret jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg