CaZpeR Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Tro meg du slepper å vise legg Husker jeg ble så skuffa når jeg ikke måtte vise legg.... "ser jeg virkelig sååå gammel ut" Samme her, har aldri måtte vise leg. etter jeg ble 18. Må vise når jeg skal ut på byen, men det må vel nesten alle. Men jeg får litt den følelsen at jeg begynner å bli gammel. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Takk alle sammen! Holger er stor gutt i dag! Gratz! Hadde av en eller annen grunn sett for meg at du var litt eldre! Kanskje pga. bidragene dine i "visuell kreativitet" delen av forumet! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 er vel noe som heter profil da.. Ikke alle som pleier å lese profiler på fritiden da... siden han har bursdag så hadde det vært litt lurt å vite hvor gammel han blir.. men men Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 siden han har bursdag så hadde det vært litt lurt å vite hvor gammel han blir.. men men Så jeg kan ikke si gratulerer hvis ikke jeg vet hvor gammel han blir? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Da labber jeg og henter sakene mine. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Saker? Du mener kanskje drikken din Endret 9. oktober 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Agh.. Pappa kom hjem fra jobben i går. Han skulle da bytte ut alt kontor utstyret sitt hjemme. Å hva er det jeg ser?? En EIZO flexscan 557 Den skal han da bruke til kontor arbeit. mens jeg sitter å koser meg med en skjerm på nesten 30ms.. og 350:1 *irriterende* Endret 9. oktober 2004 av Natrium Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Agh.. Pappa kom hjem fra jobben i går. Han skulle da bytte ut alt kontor utstyret sitt hjemme. Å hva er det jeg ser?? En EIZO flexscan 557 Den skal han da bruke til kontor arbeit. mens jeg sitter å koser meg med en skjerm på nesten 30ms.. og 350:1 *irriterende* Sytkuk...du fikk en 200GB hdd.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 *bure seg inne og spille Fable hele helgen* Huff. Skole/prøver +_+ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Agh.. Pappa kom hjem fra jobben i går. Han skulle da bytte ut alt kontor utstyret sitt hjemme. Å hva er det jeg ser?? En EIZO flexscan 557 Den skal han da bruke til kontor arbeit. mens jeg sitter å koser meg med en skjerm på nesten 30ms.. og 350:1 *irriterende* Sytkuk...du fikk en 200GB hdd.. Hehe.. Den hd fikk jeg for ca en uke siden. Når han hadde vært i usa 1 1/2 uke. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Samme her, har aldri måtte vise leg. etter jeg ble 18. Det er egentlig ganske surt. Opplever det samme selv. Så jeg tenker, "hm.. jeg kunne jo egentlig ha kjøpt alkohol FØR jeg ble atten, siden ingen sjekker". Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 HVA? BLIR HOLGER BARE ATTEN? Jeg som trodde han var 21 eller noe... Hva er det med deg og tro at alle er mye eldre enn de er? Nei, jeg er ikke 18 som du trodde. Gratulerer, Holger! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Takk alle sammen! Holger er stor gutt i dag! Gratz! Hadde av en eller annen grunn sett for meg at du var litt eldre! Kanskje pga. bidragene dine i "visuell kreativitet" delen av forumet! Alderen trenger ikke altid å ha noe å si i den type ting Anyway, grattis Holger *synge sang for Holger* Endret 9. oktober 2004 av Stish Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Takk igjen, alle sammen! *Glede seg til kake* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Gratul er er holger hehe kult og ha busjda ellr???? *klemme* Gjett hvor gammel jeg er da, AnAnAs? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Gratul er er holger hehe kult og ha busjda ellr???? :!: ( ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg