Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Tro meg du slepper å vise legg :p Husker jeg ble så skuffa når jeg ikke måtte vise legg.... "ser jeg virkelig sååå gammel ut" :(

Samme her, har aldri måtte vise leg. etter jeg ble 18.

Må vise når jeg skal ut på byen, men det må vel nesten alle. Men jeg får litt den følelsen at jeg begynner å bli gammel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Agh.. Pappa kom hjem fra jobben i går. Han skulle da bytte ut alt kontor utstyret sitt hjemme. Å hva er det jeg ser?? En EIZO flexscan 557 :wallbash:

Den skal han da bruke til kontor arbeit. :( mens jeg sitter å koser meg med en skjerm på nesten 30ms.. og 350:1 :(

*irriterende*

Endret av Natrium
Lenke til kommentar
Agh.. Pappa kom hjem fra jobben i går. Han skulle da bytte ut alt kontor utstyret sitt hjemme. Å hva er det jeg ser?? En EIZO flexscan 557 :wallbash:

Den skal han da bruke til kontor arbeit. :( mens jeg sitter å koser meg med en skjerm på nesten 30ms.. og 350:1 :(

*irriterende*

Sytkuk...du fikk en 200GB hdd..

Lenke til kommentar
Agh.. Pappa kom hjem fra jobben i går. Han skulle da bytte ut alt kontor utstyret sitt hjemme. Å hva er det jeg ser?? En EIZO flexscan 557 :wallbash:

Den skal han da bruke til kontor arbeit. :( mens jeg sitter å koser meg med en skjerm på nesten 30ms.. og 350:1 :(

*irriterende*

Sytkuk...du fikk en 200GB hdd..

Hehe.. Den hd fikk jeg for ca en uke siden. Når han hadde vært i usa 1 1/2 uke.

Lenke til kommentar
Takk alle sammen!

 

Holger er stor gutt i dag!  :w00t:

Gratz! :w00t:

 

Hadde av en eller annen grunn sett for meg at du var litt eldre! Kanskje pga. bidragene dine i "visuell kreativitet" delen av forumet!

Alderen trenger ikke altid å ha noe å si i den type ting ;)

Anyway, grattis Holger :fun:

 

*synge sang for Holger*

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...