Putekos Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sorry for at jeg må mase AnAnAs men dette er tredje gangen jeg spør, håper på å få et svar nå!Hva slags telefon ble det til at du kjøpte? (trudde forresten at du leste So3 jeg) Fnis. Sorry, jeg er ikke så flink til å følge med. Jeg kjøpte hvit T630. Makan til mas! I dag skal jeg trene og feste. Men først noen timer med internett. Ik. Holger? Bursdag? Trodde han var et overmenneske som var for god for bursdager. Grattis Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Æsj, i dag er det sol... Hadde håpet på regn i dag,,,, Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Håpet på sol idag jeg, men da ble det seff regn og overskya. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Æsj, i dag er det sol...Hadde håpet på regn i dag,,,, o_O her snør det som bare faen Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Her er det blå himmel og noen få skyer på himmelen. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Her er det blå himmel og noen få skyer på himmelen. Samma her. B|real: Tjipt å vente på fly. Pappa ble 9timer forsinket her en dag. Pga den jævla fly sentralen rett borti her som skal legges ned. Og han hadde med seg gave til meg 200gb hd Grattis Holger Lenke til kommentar
robB Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Her er det blå himmel og noen få skyer på himmelen. Samma her og Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 svarte **** , her snør det som bare. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Takk alle sammen! Holger er stor gutt i dag! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Takk alle sammen! Holger er stor gutt i dag! *kose på store gutten* Lørdag er jo en DIGG dag å ha bursdag på Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det stemmer. Blir så digg med Torshall i kveld. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Holger er stor gutt i dag! Ey, gratulerer så mye. Skal kjøpe øl lovlig nå eller? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Holger er stor gutt i dag! Ey, gratulerer så mye. Skal kjøpe øl lovlig nå eller? Tro meg du slepper å vise legg Husker jeg ble så skuffa når jeg ikke måtte vise legg.... "ser jeg virkelig sååå gammel ut" Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 HVA? BLIR HOLGER BARE ATTEN? Jeg som trodde han var 21 eller noe... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) er vel noe som heter profil da.. Endret 9. oktober 2004 av Fur Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Tro meg du slepper å vise legg Husker jeg ble så skuffa når jeg ikke måtte vise legg.... "ser jeg virkelig sååå gammel ut" Samme her, har aldri måtte vise leg. etter jeg ble 18. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 er vel noe som heter profil da.. Ikke alle som pleier å lese profiler på fritiden da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg