knut-eirik Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 endelig tilbake etter en uke i lillehammer uten data osv og bare jobb 07-800 - 23-2400 Slappe av helg Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kan hende det blir bare kosehelg med spill og film på meg også, litt tvilsom den festen i morra pga. problemer med å skaffe drikkevarer. :b Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 10hi God damn, gutten kan spamme. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Kan hende det blir bare kosehelg med spill og film på meg også, litt tvilsom den festen i morra pga. problemer med å skaffe drikkevarer. :b Det er lørdag, butikkene selger øl. Polet er også åpent. Jeg ser ikke problemet. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Haha, ja. Men gir meg nå. Setter meg ned og koser meg med litt Chris Rock. God natt. Pinnella: Jeg er mindreårig... Endret 9. oktober 2004 av rlz Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det er lørdag, butikkene selger øl. Polet er også åpent. Jeg ser ikke problemet. Når stenger egentlig polet på lørdager? Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Hva løper dere på 60meter'n a? ganske nøyaktig 8. rlz: Regner med du har venner Polet nærmest meg: Åpningstider: Mandag - Torsdag: 1000-1800 Fredag: 0900-1800 Lørdag: 0900-1500 Endret 9. oktober 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
rlz Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Satt oppe litt lengre, og pga. det ordner det seg med saker til i morra. Flott! God natt alle sammen. Endret 9. oktober 2004 av rlz Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Nighty night... eller god morgen Kjekt at har kommet masse snø her oppe og jeg ikke hadde skiftet til vinterdekk . så det ble taxi på jobb ... og for så vidt taxi hjem igjen om en halv time. Vær glad at dere ikke bor oppe i den hær f....byen. Tenker seriøst på studieplanene til australia nå. bestilt katalog og greier. Så enten markedsføring eller økonomi studier frister. Har jo jobbet i 5 år med regnskap på si, så kan jo min del der Så skal jeg stå opp 12, og jeg er ikke trøtt enda. Sikkert ikke hjemme før 8 uansett, så blir vel lite søvn i dag. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Australia....mmm det høres nice ut. Go for it! Skal opp 12 eg og. Tror eg går og legger meg med engang. Du får sitte der og vente på taxi'en din. God natt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 (endret) Sorry for at jeg må mase AnAnAs, men dette er tredje gangen jeg spør, håper på å få et svar nå! Hva slags telefon ble det til at du kjøpte? (trudde forresten at du leste So3 jeg) Natta Mario Endret 9. oktober 2004 av bjaa Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Pang til deg også! Og til dere andre; GOD MORGEN Hva skal man gjøre i dag? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Det er lørdag, butikkene selger øl. Polet er også åpent. Jeg ser ikke problemet. Når stenger egentlig polet på lørdager? Kl. 3. Ble akkurat vekket av kompisen min som hadde sovet på glatta inatt. Helvete også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Sorry for at jeg må mase AnAnAs, men dette er tredje gangen jeg spør, håper på å få et svar nå! Hva slags telefon ble det til at du kjøpte? (trudde forresten at du leste So3 jeg) Natta Mario Det er mange som "leser" so3... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Grattis med dagen Holger Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Hat das Holger gebursdag? (über-rett skrevet eller?) I så fall, GRATULERER MED DAGEN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg